קלאודיו מרקיזיו צפוי להודיע מחר על פרישה מכדורגל

קלאודיו מרקיזיו
קלאודיו מרקיזיו | Gettyimages

הקשר האיטלקי יכנס מחר מסיבת עיתונאים מיוחדת בטורינו בה יספר כנראה כי הוא תולה את הנעליים. מי שגדל ביובנטוס וזכה איתה בשבעה תארי אליפות ברציפות, לא הצליח להתאושש מהפציעות במדי זניט

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

קלאודיו מרקיזיו פורש מכדורגל בגיל 33. הקשר האיטלקי שנפרד מיובנטוס בסיום עונת 2017/18 ועבר לזניט סנט פטרסבורג הרוסית בה מיעט לשחק (15 הופעות בלבד) נכנע לבעיות הגופניות, בעיקר פציעות בברך. מחר אחר הצהריים הוא יקיים מסיבת עיתונאים מיוחדת במגרשה של יובנטוס איתה הוא כה מזוהה, ויספר על התוכניות לעתיד.  לפי "גאזטה דלה ספורט", הוא יתלה את נעליו.

"בצער רב הוא נפרד מאהבתו הגדולה – כדורגל, וזה ממש מתבקש שיעשה זאת במקום שהיה הבית שלו. הוא יחזור לשם כאוהד", נכתב בידיעה. גם אפשרות שישתלב במועדון כמו שעשה אנדראה ברצאלי בהחלט על הפרק.

כזכור, הקשר שגדל ביובנטוס רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת עוד כשהייתה בליגה השנייה בעונת 2006/07, לאחר מכן הושאל לעונה אחת לנאפולי ובהמשך זכה איתה בשבע אליפויות רצופות והגיע איתה פעמיים למעמד גמר ליגת האלופות. מרקיזיו רשם 389 הופעות בהן כבש 37 שערים. בנבחרת איטליה הופיע לראשונה בשנת 2009 ורשם 55 הופעות בהן כבש חמישה שערים. בקיץ האחרון דחה הצעות מה-MLS, יפן וסין.


קלאודיו מרקיזיו חוגג (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי