באיטליה טוענים: אלגרי מועמד לטוטנהאם, גם מילאן על הפרק

אלגרי
אלגרי | Gettimages

אתרי התקשורת הגדולים בארץ המגף עוסקים בעתידו של המאמן שעזב את יובנטוס בקיץ. מעמדו של פוצ'טינו אצל התרנגולים לא יציב, ואם האיטלקי יחזור לאמן זו עשויה להיות האופציה המועדפת. גם חזרה לרוסונרי אפשרית

(גודל טקסט)

ארבעה וחצי חודשים עברו מאז עזב מסימיליאנו אלגרי את יובנטוס והכריז כי הוא לוקח שנת שבתון מאימון, אך כעת נראה כי הוא יחזור מוקדם מהצפוי. על פי דיווחים באיטליה הבוקר (רביעי) המאמן האיטלקי שוקל קאמבק לקווים, ויש כבר קבוצות שהוזכרו כמועמדות למנות אותו לתפקיד.

על פי "פוטבול איטליה", אלגרי עשוי למצוא את דרכו בקרוב לשורות טוטנהאם, כשגם מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן נמצאות בין הקבוצות שמתכננות להציע לו את המשרה. מעמדו של מאוריסיו פוצ'טינו בטוטנהאם לא יציב, במיוחד לאחר התבוסה הביתית אמש 2:7 לבאיירן מינכן, ועל פי הדיווח אם הארגנטינאי יעזוב אלגרי הוא זה שיתפוס את מקומו.

מקורות אחרים באיטליה טוענים שהמאמן בכלל יגיע למילאן, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת תחת מרקו ג'יאמפאולו. אלגרי אימן את מילאן בין 2010 ל-2014, זכה איתה באליפות, בסופר-קאפ האיטלקי ולקח אותה לרבע גמר ליגת האלופות. ב"קורירה דלו ספורט", לעומת זאת, כתבו באופן נחרץ כי אלגרי לא ישנה את תוכניותיו לנוח עד סיום העונה ורק אז יתפנה לשמוע הצעות ולבחון את המשך דרכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי