קלאודיו מרקיסיו הודיע על פרישה: "אני יוצא לדרך חדשה"

קלאודיו מרקיזיו
קלאודיו מרקיזיו | Gettyimages

אחד הסמלים הגדולים של יובנטוס בשנים האחרונות תלה את הנעליים בגיל 33 לאחר עונה אחת בזניט: "בחודשים האחרונים קיבלתי הצעות מקבוצות אחרות, אבל ידעתי שלא אוכל לתת את כל כולי"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
זה היה באוויר ועכשיו זה רשמי: הקשר האיטלקי קלאודיו מרקיסיו הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל בגיל 33. מרקיסיו ששוחרר הקיץ מזניט, לא מצא קבוצה חדשה ואחרי שהצהיר בעברו שלא ישחק באף קבוצה אחרת באיטליה מלבד יובנטוס החליט כאמור לתלות את הנעליים בשלב יחסית מוקדם בקריירה.


מקריסיו אמר במסיבת עיתונאים: "במהלך המחודשים האחרונים הגיעו הצעות טובות ממדינות אחרות אבל ידעתי בתוך תוכי שלא אוכל לתת את כולי לקבוצה אחרת. לכן הגעתי להחלטה הזו: אני נרגש, עכשיו הכל משתנה ואני יוצא לדרך חדשה".


קלאודיו מרקיסיו בן ה-33 עלה לבוגרים לראשונה בגיל 18 וצבר במועדון 269 הופעות בקבוצה בליגה הראשונה בהן כבש 33 שערים והוסיף 34 בישולים. בנוסף השחקן זכה בשבע אליפויות בקבוצה ובעוד ארבעה גביעים. בזירה האירופית הקשר האיטלקי הופיע 47 פעמים במסגרת ליגת האלופות והיה שותף לשני ההפסדים בשלב הגמר של המפעל לברצלונה (14/15) ולריאל מדריד (16/17). במדי זניט שיחק 15 פעמים בכל המסגרות וכבש שני שערים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי