"קונטה לא משכנע אותי, הוא היה רוצה להיות ביובנטוס"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מאצולה, שחקן העבר האגדי של אינטר, מתח ביקורת על המאמן: "הוא נולד 'יובנטיני' וזה לא ישתנה". מעבר לכך, הוא לא חושש להכריז: "מתגעגע לאיקרדי, הוא טוב מלוקאקו". ונדה, מן הסתם, מסכימה איתו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אינטר רשמה את אחת מפתיחות העונות הטובות ביותר שלה ורק במחזור האחרון איבדה את המאזן המושלם בסרייה א' כשנכנעה 2:1 ליובנטוס בסאן סירו, אך יש כאלה שעדיין לא מרוצים. שחקן העבר האגדי של המועדון, סנדרו מאצולה שהעביר את כל הקריירה במדי הנראזורי, התראיין לתוכנית רדיו באיטליה ומתח ביקורת על אנטוניו קונטה. מעבר לכך, הוא אפילו מתגעגע למאורו איקרדי.


מאצולה אמר: "קונטה? זה טוב שהרחקנו אותו מיובנטוס אבל הוא לא משכנע אותי. כשהוא מדבר עם השחקנים זה נראה שהוא עדיין מדבר עם שחקני יובנטוס במקום אלה שלנו. הוא היה רוצה להיות ביובנטוס. הוא נולד 'יובנטיני' כמו שאני נולדתי נראזורי וקשה לשנות את זה". כשנשאל האם קונטה עדיין מבחינתו חלק מיובנטוס הוא אמר "כן, אין מה לעשות, זה מה שיש בתוכו'".


על השופטים: "כשקונטה היה ביובה הספיק להרים את הידיים ולהסתכל על השופט כדי שישרוק לטובתם לפנדל, אבל כאן באינטר זה לא ככה".




האם אינטר חסרה את איקרדי: "כן, מאוד, אהבתי אותו. הוא שחקן טוב יותר מרומלו לוקאקו". גם אשתו של החלוץ, ונדה, איך לא, התבטאה בעניין: "כמובן שצפינו במשחק בין אינטר ליובנטוס. במחצית הראשונה היה נראה שאינטר צריכה לעשות יותר. אני בטוחה שמאורו חסר להם, גם בליגה וגם באירופה. הוא כבש שמונה שערים נגד יובנטוס ב-11 משחקים".


בינתיים לפי התקשורת האיטלקית, באינטר יש אכזבה גדולה לאחר שבוע בו הפסידה בשני המשחקים הגדולים. "אינטר חזרה לאדמה", נכתב בארץ המגף כשקונטה עצמו הודה: "נפלנו ונצטרך לקום". המאמן הבהיר לשחקנים לפני פגרת הנבחרות כי הוא דורש יותר חוסן מנטאלי לאחר מכן. לנראזורי מצפה מרתון של שבעה משחקים תוך שלושה שבועות כולל שני המשחקים הקריטיים נגד בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות.



איקרדי עם רונאלדו. באינטר מתגעגעים? (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי