בונוצ'י חשף: "עברתי אירוע ביריונות כנער וזה ביגר אותי"

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | Gettyimages

בלם יובנטוס השיק את ספרו החדש וסיפר לראשונה שילד גדול ממנו בשנתיים איים עליו: "הוא ראה בי מישהו חלש, זה השפיע עליי". עוד סיפר על יחסיו עם ילדיו וגם על ההחלטה למנותו כקפטן: "זה היה אישור שהמעגל נסגר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
לאונרדו בונוצ'י (32), בלמה של יובנטוס ונבחרת איטליה, פרסם אתמול את ספרו החדש וחשף פרק על גיל ההתבגרות בו גילה לראשונה שעבר מעשה ביריונות כשהיה בן 14. הוא סיפר כיצד האירוע חישל אותו וגם דיבר על כך שמונה לקפטן על חשבונו של ג'ורג'יו קייליני שנפצע


"הייתי מעורב באירוע כשהייתי בן 14, אירוע שמעולם לא דיברתי עליו", אמר. "הייתי בעיר מגוריי ומצאתי את עצמי ברחוב, כשילד שגדול ממני בשנתיים איים עליי. הוא דחף אותי אחורה ודרש ממני שאמסור לו את כל מה שהיה לי בכיס. שמרתי על קור רוח, הייתי אמיץ ולא נתתי לו כלום. הצלחתי לברוח לחבורה קטנה של חברים שהיו ברחובות הסמוכים. האירוע השפיע עליי והבנתי שעליה להתבגר".


בונוצ'י המשיך: "אם הילד ההוא ניגש אלי, זה משום שהוא ראה בי חולשה גדולה. לדעתי, כל ביריון חסר משהו. אם הם מציקים למישהו – זה נבע משום שהוא חוו מצב קשה בעצמם. אני מקוו שהספר שלי יעזור גם לאלה שהתעללו באחרים – פיזית או נפשית, והם יפסיקו. אם יש יחסים חברתיים שמסתבכים, אני חושב שהספורט יכול לגשר על כך".



לאונרדו בונוצ'י (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)


הקשר עם ילדיו: "אני תמיד מנסה לגרום להם להבין שהם יכולים לדבר איתי על כל דבר בבית, בין אם זה משהו נכון או לא, בין אם זה משהו מקובל או לא, זה נכון לנהל דיאלוג עם ההורים, סבא וסבתא והאנשים שאתה סומך עליהם. אחרת, אתה עלול להינעל, לשמור דברים בבטן".


על מינויו לקפטן: "הסרט על הזרוע דחף אותי לתת יותר מעצמי, אני אסיר תודה לנשיא וכן לבעלים מאוריציו סארי על כך שנתנו בי אמון. זה היה אות חשוב להערכה, אישור לכך שהמעגל שלי נסגר אחרי העזיבה הסוערת למילאן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי