דה ליכט: "באייאקס הרגשתי בלתי מנוצח, הביטחון שלי ירד"

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

הבלם בן ה-20 של יובנטוס, שחוטף המון ביקורות שליליות חשף: "אני עדיין לא בכושר טוב ואני מודע לכך. כרגע, הכל עדיין חדש עבורי וכל מה שאני יכול זה רק להמשיך קשה. אני כבר לא מרגיש כמו בעונה שעברה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מאז פתיחת העונה, מתייס דה ליכט זוכה למספר רב של ביקורות שליליות לאחר הופעותיו ביובנטוס, הרבה בעקבות העובדה כי הוא לא מצליח לשחזר את היכולת שהציג בכל העונות הקודמות באייאקס. הבלם נמצא בימים אלו עם נבחרת הולנד הנאבקת על עם גרמניה על המקום הראשון בבית ג' במסגרת מוקדמות יורו 2020.

לאחר הניצחון אתמול (ראשון) נגד בלארוס, דה ליכט שיתף היום את תחושותיו: "אני עדיין לא בכושר הטוב שלי. אני מודע לכך" פתח בדבריו. "כלל שאשחק יותר, ככה אצליח לחזור לשחק כמו בעונות הקודמות. הדבר היחידי שאני יכול לעשות כרגע הוא להמשיך לעבוד קשה וללמוד כמה שיותר מהשחקנים שאיתי".

הבלם בן ה-20, שעבר לאלופת איטליה בקיץ האחרון אחרי עונה מדהימה עם אייאקס, בה היה הקפטן והוביל אותה עד לחצי גמר ליגת האלופות, המשיך לדבר בפתיחות וחשף: "כשהייתי באייאקס הייתה לי תחושה שאני בלתי מנוצח, והיום אני מרגיש אותה הרבה פחות. אני חושב שזה טבעי. כיום, יש לי פחות ביטחון ממה שהיה לי בעונה שעברה".


"כיום, יש לי פחות ביטחון מהעונה שעברה". דה ליכט. (Pakawich Damrongkiattisak/Getty Images)

"הגעתי למועדון חדש, עם סגנון משחק חדש לגמרי ושותפים שונים לקבוצה. בשביל הכל עדיין לא מוכר, לא כמו שהרגשתי כשהייתי באייאקס. אבל אני מרגיש שאני הולך ומשתפר. אני מאושר בעיקר בגלל העובדה שעדיין לא הפסדתי העונה, לא עם יובנטוס ולא עם נבחרת הולנד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי