מנדש: "רונאלדו יותר טוב מפלה, הוא הגדול בכל הזמנים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Thananuwat Srirasant/Getty Images

סוכנו של הפורטוגלי שכבש ביום שני את שערו ה-700 בקריירה התראיין באיטליה: "הטוב ביותר עוד לפניו, הוא ישבור את שיא השערים שלו במדי הביאנקונרי". וגם: מה חושב המאמן שנתן לרונאלדו את הבמה במדי ספורטינג?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ביום שני כבש כריסטיאנו רונאלדו את שערו ה-700 בקריירה אך הפורטוגלי, כמובן, לא יודע שובע. באיטליה, לצד ההצלחה הנפלאה של הנבחרת, עדיין ממשיכים לעסוק בשיאים של כוכבה של יובנטוס. מי שהתייחס הפעם לעניין הוא סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, שהתראיין ל"טוטוספורט" האיטלקי וסיפק אמירה ברורה: רונאלדו הוא הטוב בכל הזמנים, יותר מפלה.

מנדש אמר: "כריסטאינו רונאלדו טוב מפלה, הוא הגדול בכל הזמנים. אני חושב שהטוב ביותר עוד לפניו וזה יגיע עם החולצה של יובנטוס. המספרים שלו מוכיחים זאת, הוא הצליח בגדול באנגליה, בספרד ובאיטליה, בנבחרת פורטוגל הגיע לשלושה גמרים וניצח בשניים. הוא מסוגל לגבור על שיא השערים של פלה ויעשה זאת במדי הביאנקונרי". את גרד מולר יוכל רונאלדו לעבור כבר במשחק הקרוב אם יכבוש פעמיים, הבא בתור יהיה פרנץ פושקאש שכבש 709 שערים, ולפלה הבקיע 779 שערים בקריירה.

בינתיים, לצלו בולוני, הוא אמנם לא שם מוכר מדי בין המאמנים בכדורגל האירופי, אך הוא האיש שהעניק לכריסטיאנו רונאלדו את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת של ספורטינג ליסבון, התראיין גם הוא. זה היה במשחק נגד אינטר בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות ב-2002/03. בולוני אמר: "בשבילי הוא תמיד היה בין הטובים בעולם. חלק יגידו פלה, חלק יגידו מראדונה, הכי חשוב שנמשיך ליהנות מהכשרונות הגדולים".


עיתון "טוטוספורט" (צילום מסך)

על רונאלדו הצעיר: "כשראיתי אותו באימונים הוא נראה מוכן. למרות שהיה צעיר הוא הבין מה נדרש ממנו כדי להיות אחד הטובים בעולם. לעתים הוא כדרר אפילו יותר מדי וחשב רק על עצמו. אמרתי לו שהוא יהיה שחקן חופשי אבל בלי להגזים ושהוא חייב לשתף פעולה עם חבריו כי עבודת צוות היא המפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי