דה לאורנטיס: "רואיס? הדלת פתוחה. אינסינייה צריך להתבגר"

פביאן רואיס
פביאן רואיס | Francesco Pecoraro/Getty Images

נשיא נאפולי התייחס לקשר הספרדי שמבוקש על ידי ריאל וברצלונה: "נלחמתי כדי להשאיר את קוליבאלי, אבל יבוא יום ונצטרך למכור שחקנים". על אנצ'לוטי: "מריבות? שטויות. הוא יכול להישאר כאן עוד עשר שנים"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

פתיחת העונה של נאפולי, לפחות בזירה המקומית, לא הייתה מזהירה. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מדורגת יצאה לפגרה עם תיקו מאכזב נגד טורינו והיא מדורגת רק במקום הרביעי בטבלה במרחק שש נקודות מהמוליכה יובנטוס. למרות זאת, אאורליו דה לאורנטיס נשמע מרוצה מעבודתו של מאמנו. כמו תמיד, נשיא נאפולי גנב את ההצגה בראיון ללא מעצורים בו ניתח את מצבם של השחקנים הבכירים בסגל.

על קרלו אנצ'לוטי: "שמעתי על כך שאני והוא מסוכסכים – איזה שטויות! הוא יכול להישאר כאן מבחינתי עוד עשר שנים. יש לנו מאמן מצוין, יש לנו קשר ידידותי וכבוד הדדי. אני בעד המשכיות. אי אפשר לקבל הכל מייד".

על לורנצו אינסינייה: "הוא חייב להתבגר ולהבין מה הוא רוצה. תמיד היו לו תקופות כאן בהן הרגיש לא נוח. אני מבין את זה לעתים, מנסה להגן עליו, אני מאוד אוהב אותו. הוא צריך להירגע ולהיות שליו יותר. לא אני ולא הסוכן שלו (מינו ראיולה) יכולים לפתור את הבעייה הזו וגם לא המאמן. הוא שחקן נהדר. אם המאמן חושב שהוא לא בכושר מספיק טוב ולא משתמש בו, הוא לא יכול להגיב עם בדיחות מתריסות".


קרלו אנצ'לוטי ולורנצו אינסינייה (Gettyimages)

על פביאן רואיס, שמבוקש על ידי ריאל מדריד וברצלונה לפי הדיווחים בתקשורת, אמר דה לאורנטיס: "הוא תמיד היה שחקן בכיר. הוא משחק טוב גם בנבחרת ויכול להיראות טוב כל שלושה ימים. אם החלטתי להוציא 30 מיליון יורו על שחקן שהיה פחות מוכר, זה אומר שהבנתי משהו ב-15 השנים שלי בכדורגל. אנחנו פתוחים להצעות. את קאלידו קוליבאלי לא מכרתי גם ב-105 מיליון יורו משום שמאוד אהבתי אותו, אך יבוא יום וניאלץ למכור שחקנים".

הנשיא התייחס גם ליתר שחקני הסגל שקיים לגביהם ספק: "מיליק שחקן נהדר, הוא ימצא את מקומו בקבוצה. מרטנס וקאייחון? אם מישהו חושב על לעשות כסף בסין – אין לנו מה לעשות. אנחנו רואים דברים בצורה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי