קייליני: "דיבאלה יכול להיות כמו טרזגה, קאמורנזי ונדבד"

פאולו דיבאלה, ג'ורג'יו קייליני
פאולו דיבאלה, ג'ורג'יו קייליני | Catherine Ivill/Getty Images

קפטן יובנטוס הפצוע התראיין באיטליה והחמיא לכוכב שכבש צמד מוקדם יותר השבוע בליגת האלופות: "אני לא אתפלא אם הוא יכתוב פרק חשוב בהיסטוריה של יובה". על העונה הקשה שעברה עליו: "פאולו רוצה להיות כאן"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ג'ורג'יו קייליני פצוע ולא אמור לחזור לשורות יובנטוס בקרוב, אבל זה לא אומר שהוא עוקב אחרי משחקיה של קבוצתו. קפטן הגברת הזקנה התראיין הבוקר (שישי) באיטליה וחילק מחמאות לשחקן מסוים אחד – ולא, זה לא כריסטיאנו רונאלדו.

"פאולו דיבאלה הוא אדם שקט, ילד פלא שגדל איתנו", אמר קייליני לאתר גאזטה דלו ספורט, "הוא לא אדם שמדבר הרבה, אבל בסוף הוא מראה מה הוא יודע לעשות על המגרש".

העונה האחרונה נחשבה חלשה מבחינת החלוץ הארגנטינאי. הגעתו של CR7 השפיעה על דקות המשחק שלו והוא לא התמודד טוב עם נוכחותו של הכוכב. העזיבה בקיץ היתה קרובה, אך ללבסוף יובנטוס לא הצליחה להביא את רומלו לוקאקו ודיבאלה נשאר במועדון.

דיבאלה חוגג.
דיבאלה חוגג. "ילד פלא שגדל איתנו" ( MIGUEL MEDINA / Contributor)

"זאת היתה שנה קשה לפאולו", אמר קייליני, "אבל זה תלוי מה שואלים אותו. אם הוא משחק כקשר התקפי מאחורי החלוץ, הוא מבקיע 20 שערים. אם הוא יותר במרכז השדה הוא יבקיע חמישה שערים, ואין שום דבר רע בזה".

"לדעתי, פאולו עדיין בתהליך. הוא ימצא את עצמו בקרוב. הוא הראה ביום שלישי נגד לוקומוטיב, הוא רוצה להישאר כאן. היתה לו הזדמנות לעזוב, אבל הוא שחקן שרוצה לעלות ברמה", הוסיף הבלם, "אני לא אתפלא אם הוא יעשה מה שעשו טרזגה, מאורו קאמורנזי ופאבל נדבד לפניו, ויכתוב פרק חשוב בהיסטוריה של יובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי