"חזרה של איברה למילאן תהיה חלום אבל אולי הוא חושש"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | GIUSEPPE CACACE/AFP/GettyImage

מנהל המקצועי פאולו מאלדיני התייחס לאפשרות שהקאמבק עליו חולמים האוהדים יתרחש: "בתוך-תוכו הוא יודע שיכול להיות שלא יהיה דומיננטי כמו פעם. הוא לא יסכים לשבת על הספסל". וגם: על פיונטק והסיבות לחזרתו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
מאז עונת 2010/11 לא זכתה מילאן באליפות. מי שהיה כוכב הקבוצה באותם ימים היה, כזכור, החלוץ זלאטן איברהימוביץ'. השבדי מחורר רשתות בארה"ב גם בגיל 38 ולאחרונה לא מעט קבוצות בארץ המגף פינטזו על חזרתו. נשיא נאפולי אמר במפורשות שזה תלוי בשחקן עצמו, וגם אוהדי מילאן חולמים על קאמבק. בזמן שהרוסונרי שרויים בבינוניות ומתכוננים למשחק נגד רומא הערב, המנהל המקצועי, פאולו מאלדיני, העניק ראיון ל"סקיי ספורט" והתייחס לאפשרות שזלאטן יחזור.


מאלדיני אמר: "איברה זוכה לתשומת לב ותשואות בכל מקום מסיבות ברורות, חזרה שלו היא חלום, אבל אני חושב שבתוך-תוכו הוא חושש שהוא לא יהיה אותו איברה הדומיננטי של פעם. אני זוכר איך קרלו אנצ'לוטי ספסל אותי בדרבי והבנתי שאני לא מסוגל לקבל עוד עונה כזו. אני לא יודע אם איברה יהיה מוכן לשבת על הספסל".


על קשישטוף פיונטק, שאמנם כבש במשחק האחרון אך מתקשה לשחזר את כושרו מהעונה שעברה: "הוא חלוץ טוב מאוד ואין לנו ספק בכך, הוא צריך לחשוב יותר על המשחק הקבוצתי אבל הכוח שלו הוא הבקעת השערים, זה ברור".




על מילאן הנוכחית: "אנחנו מאמינים שהסגל הזה של מילאן טוב מזה של העונה שעברה. הרעיון היה לשפר עוד יותר את הקבוצה מהעונה שעברה שהייתה הטובה ביותר שלנו מזז שש עונות. הורדנו את הגיל הממוצע בסגל בשל המדיניות, אבל ברור ששחקנים צעירים לבד לא זוכים בסרייה א' או בליגת האלופות. אנחנו כן זקוקים לשחקני רכש מנוסים. מה שחשוב הוא שלא מכרנו את השחקנים הטובים שיש לנו".

מדוע לקח את הג'וב: "זו הייתה החלטה שקיבלתי מהלב. יש לי תשוקה גדולה למועדון הזה ואף אחד לא יכול לפקפק בכך, כפי שהיה כשחקן אז שיחקתי חולה או פצוע לא פעם. אין לי שום כוונה לעבוד במועדון אחר".

 
 

פאולו מאלדיני (Enrico Locci/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי