קלאודיו מרקיזיו נשדד בביתו על ידי ארבעה חמושים ברובים

קלאודיו מרקיזיו
קלאודיו מרקיזיו | Gettyimages

שודדים פרצו לביתו של קשר העבר האיטלקי, שרק פרש מכדורגל בתחילת החודש בגיל 33 בלבד, ואיימו עם נשק חם על אקס יובנטוס ואשתו רוברטה. הם עזבו את המקום עם שלל רב, המשטרה בטורינו פתחה בחקירה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

קלאודיו מרקיזיו פרש מכדורגל בתחילת החודש כשהוא בן 33 בלבד, לאחר שמיעט לשחק במדי זניט הרוסית אליה עבר מיובנטוס איתה זכה עם בשבע אליפויות רצופות, אבל כנראה שהחיים מחוץ לכדורגל קשים עבורו הרבה יותר מאשר ציפה.

לפי פרסום הבוקר (רביעי) בעיתון האיטלקי "לה גאזטה", ארבעה חמושים רעולי פנים פרצו לבית משפחת מרקיזיו ואיימו על כדורגלן העבר ואשתו כשהם עם אקדחים שלופים. ארבעת השודדים יצאו מביתו של מרקיזיו עם שלל רב, בעיקר תכשיטים וכסף מזומן, ומיד לאחר שעזבו את המקום מיהר כוכב העבר להזעיק את המשטרה המקומית.

לפי הערכות המשטרה המקומית ועל סמך עדותם של קלאודיו ואשתו רוברטה, ההערכות הן שלא מדובר בתושבים איטלקים ובשעות אלה ממש עוברים בתחנת המשטרה בטורינו על קלטות של מצלמות האבטחה. נזכיר כי בספרד פריצות לבתי שחקנים כבר נהפכו למגפה, אולם שם הדבר מתרחש בעיקר כאשר השחקנים נמצאים עם קבוצתם בזמן משחק ועל כן גם לא נרשמו היתקלויות בין פורצים חמושים לשחקני ברצלונה וריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי