יובנטוס קבעה תג מחיר של 4.5 מיליון פאונד עבור מנדז'וקיץ'

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדז'וקיץ' | Gettyimages

החלוץ הקרואטי, שלא זכה לדקת משחק מסארי העונה וכבר לא מתאמן עם הקבוצה הראשונה של המועדון, בדרכו החוצה מאלופת איטליה. מנצ'סטר יונייטד, סביליה ומילאן מתעניינות בו לקראת ינואר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מריו מנדז'וקיץ', שזכה בארבע אליפויות ושלושה גביעים עם יובנטוס, בדרכו החוצה מהמועדון. החלוץ כבר לא מתאמן עם הקבוצה הראשונה ולא ראה דקת משחק ממאוריציו סארי העונה. ב'דיילי מייל' האנגלי פורסם כי הגברת הזקנה קבעה עבורו תג מחיר בגובה 4.5 מיליון פאונד, כשעל פי הדיווחים מנצ'סטר יונייטד, סביליה ומילאן מעוניינות בו לקראת חלון ההעברות בינואר. ב'איל ג'ורנלה' סברו כי הקרואטי מעדיף לעבור לרוסונרי.

הדיווח באנגליה ממשיך ומוסיף כי השדים האדומים מוכנים לעמוד בדרישות השכר של מנדז'וקיץ', אבל מסרבים לשלם דמי העברה עבור השחקן בן ה-33. בתקשורת האנגלית הדגישו כי יונייטד זקוקה נואשות לחיזוק לחלק הקדמי לאחר שמכרה את רומלו לוקאקו לאינטר ואף העבירה אליה את אלכסיס סאנצ'ס בהשאלה.

בעקבות פציעותיהם של אנטוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד במהלך העונה, מייסון גרינווד בן ה-17 זכה לדקות משחק מאולה גונאר סולשיאר והחתמת חלוץ הפכה למטרתו הראשונה של המאמן הנורבגי לקראת חלון ההעברות הקרוב. ראשפורד, לא זכה למנוחה בעקבות פציעתו של מרסיאל שרק חזר עתה למגרשים ועל כך אמר סולשיאר ל'סקיי ספורט': "כרגע אנחנו לא יכולים לתת לו מנוחה כי יש לנו פציעות בסגל. הוא היה צריך לשחק יותר ממה שתכננתי".  

סולשיאר. המאמן הבא של מריו מנדז'וקיץ'? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
סולשיאר. המאמן הבא של מריו מנדז'וקיץ'? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי