אמו של רונאלדו: "הוא לא זוכה בפרסים בגלל מאפיית הכדורגל"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO / Contributor

דולורס אביירו טענה בראיון לתחנת טלוויזיה פורטוגלית שבנה לא יזכה ב"באלון ד'אור" ממניעים שאינם קשורים לכדורגל: "אם הוא היה אנגלי או ספרדי לא היו עושים את זה. אם תסכלו על העונה הקודמת, הוא ראוי לזה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו מועמד פעם נוספת לזכייה ב"באלון ד'אור", ואם ייקח את הפרס הנחשב זו תהיה הפעם השישית שהוא עושה זאת. אלא שיש כאלה שחושבים שאין סיכוי שהוא יזכה בו, ולא בגלל שהם ממעריצי ליאו מסי – אלא בדיוק להיפך. אמו של כוכב יובנטוס דולורס אביירו התראיינה אתמול (שישי) בפורטוגל וטענה כי בנה לא זוכה בהרבה פרסים – בגלל "מאפיית הכדורגל".

"יש מאפייה. זאת המילה הנכונה לתאר זאת", אמרה אביירו לטלוויזיה המקומית, "יש מאפיית כדורגל. אם מסתכלים על כל מה שקורה, מבינים שהכל בגלל המאפייה".

אימו של הכדורגלן טענה שהדבר קשור בין השאר למוצאו: "אם הוא היה ספרדי או אנגלי, הם לא היו עושים את מה שהם עשו. אבל בגלל שהוא פורטוגלי ממדיירה… ובכן, זה מה שקורה. אני לא יודעת אם הוא יזכה בבאלון ד'אור, אבל אני חושבת שאם תסתכלו על כל מה שהוא עשה בעונה הקודמת הוא ראוי לזה".

רונאלדו עם אימו.
רונאלדו עם אימו. "מאפייה זאת המילה לתאר את זה" (AFP)

האם מאפייה אכן שולטת בכדורגל ומחליטה מי יזכה בפרסים? כנראה שנגלה בדצמבר, אז ייערך הטקס. כרגע מה שמעסיק את CR7 הוא הדרבי הערב נגד טורינו, אליו עשויה יובנטוס להגיע מהמקום השני בטבלה – תלוי במשחק של אינטר בבולוניה מוקדם יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי