"הפשע המושלם של דה ליכט", גם לוקאקו זכה לשבחים

כריסטיאנו רונאלדו, מתייס דה ליכט, גונסאלו היגוואין
כריסטיאנו רונאלדו, מתייס דה ליכט, גונסאלו היגוואין | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

איטליה בטירוף מהמירוץ הצמוד לסקודטו. ההולנדי שכבש שער בכורה במדי יובה ניצל מפנדל לחובתו: "מקווה שהראיתי למה אני מסוגל". הבלגי מזכיר את ימי רונאלדו הברזילאי, קונטה נשאל על אליפות: "תמיד מחפש אתגרים"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
הסטטוס-קוו באיטליה נמשך. יובנטוס השיגה אתמול (שבת) 0:1 קשה מאוד בדרבי נגד טורינו, בזמן שאינטר חזרה גם היא מבולוניה עם כל הקופה לאחר 1:2 דרמטי על המארחת. "יובה ואינטר שוב ראש בראש", "מירוץ מרגש לסקודטו", אלה רק חלק מהכותרות בתקשורת לאחר משחקי המחזור אתמול.


מתייס דה ליכט חיכה כל כך הרבה זמן לרגע הזה. הבלם ההולנדי ספג ביקורת קשה על יכולתו מפתיחת העונה. אתמול הוא כבש שער בכורה במדי הביאנקונרי, ומי זוכר בכלל שניצל משריקה לפנדל. דה ליכט אמר: "אני באמת שמח, זה היה משחק חשוב, בטח אחרי שאינטר ניצחה. זה שער כל כך מיוחד. ברור שכשאתה מגיע לקבוצה חדשה זה מאוד קשה, אבל החבר'ה גרמו לי להרגיש רצוי וזה הולך ומשתפר ממשחק למשחק. אני מקווה שהראיתי הלילה מה אני יכול להביא לקבוצה. אני מודה להיגוואין (גונסאלו) על הבישול". כשנשאל על הפנדל אמר: "עמדתי פשוט והכדור פגע בי, זה לא פנדל, היד שלי הייתה למטה".


"הפשע המושלם של דה ליכט", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט", "ההולנדי היה הגיבור המוחלט של הדרבי". "טירוף מתייס", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", שם הוסיפו כי ההולנדי ענה לרומלו לוקאקו. "הם חגגו את הפסגה אבל יובה שוב שם". ב"טוטוספורט" הלכו על "שער הזהב של ילד הזהב דה ליכט", כשציינו שהיה דרבי אינטנסיבי, מאוזן ומרתק עד לסיום. דה ליכט אגב, הפך לשחקן הרביעי הכי צעיר בהיסטוריה של הגברת הזקנה שמבקיע בדרבי




מאוריציו סארי שטרם הפסיד העונה אמר בסיום: "זה לא היה משחק שאפשר לנסות לשחק בו כדורגל יפה. היה ברור שטורינו תגיע נחושה. רצינו שהם יירגעו ואז לאט לאט להשתלט על המשחק. הצלחנו להתמודד עם משחק שפחות מתאים למאפיינים שלנו". הוא פרגן כמובן לדה ליכט: "הוא נאבק ב-20 הדקות הראשונות ואז נכנס לשחק. הוא ילד בן 19 שהגיע מליגה הרבה פחות טקטית, שם יש טעויות אבל אף אחד לא שם לב. זה טבעי שהוא יצטרך תקופה חניכה. הוא משתפר".

עד לניצחון הקשה של יובה, אנטוניו קונטה ואינטר החזיקו בפסגה. הנראזורי ניצחו בכל ששת משחקי החוץ שלהם העונה בליגה – הקבוצה היחידה שעשתה זאת מבין הגדולות באירופה. אדריכל הניצחון היה, כרגיל, לוקאקו. החלוץ כבש צמד כולל שער ניצחון דרמטי מן הנקודה הלבנה. החלוץ הבלגי שהבקיע כבר שמונה שערי ליגה ב-11 משחקים, מציג את המספרים הטובים ביותר עבור חלוץ בעונת הבכורה במועדון – מאז רונאלדו נזאריו הבקיע תשעה שערים בעונת 1997/98.


"לוקאקו דואג להכל בדרך לעוד ניצחון חוץ של אינטר", נכתב ב"טוטוספורט". ב"גאזטה דלה ספורט" סיכמו: "לוקאקו הענק. הוא פשוט בלתי ניתן לעצירה. קאמבק מרשים לאינטר בבולוניה". לוקאקו אמר: "אני שמח שהתחלתי נפלא את התקופה באינטר, אני בן 26 ועליי להמשיך להשתפר בכל יום עם הקבוצה. הפנדל היה חשוב מאוד וקריטי לניצחון שלנו".

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I called game

A post shared by Romelu Lukaku (@romelulukaku) on



קונטה נשמע מרוצה: "הקבוצה הגיבה נפלא. השער שספגנו היה יכול להרוג אותנו אבל הבחורים הראו אופי גדול, נלחמנו בחזרה. עלינו להתמקד בעצמנו ולא להתרכז בקבוצות האחרות. בכל משחק נראה את אינטר ספוגה ומזיעה. אנחנו מחויבים לקהל. עכשיו עלינו להתכונן לבורוסיה דורטמונד. חקרתי את הסגנון של לאוטרו לפני שהגעתי. הוא חלוץ טוב ויודע לרדת אחורה, הוא לא חלוץ טיפוסי. לוקאקו יוצא דופן, הוא מהיר באופן הרסני עם פיזיות יוצאת דופן".


כשנשאל האם זכייה באליפות תהיה האתגר הגדול בקריירה שלו ענה: "ידעתי שזה אתגר קשה מאוד אבל אני אוהב לחפש משהו קשה. ההיסטוריה שלי מדברת בעד עצמה. תמיד הגעתי ברגעים קריטיים למועדונים ובעבודה קשה החזרתי אותם למקומם הטבעי. עשיתי את זה ביובה ובצ'לסי. אני מקווה לעשות את אותו הדבר באינטר. אני שמח לעבוד עם קבוצה של בחורים מעולים. אנחנו יכולים להיות גאים בקבוצה בלי קשר לתוצאות".
שחקני אינטר חוגגים עם לוקאקו (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי