'לו-לא פארק': איטליה בטירוף מהצמד של אינטר

שער ה-'לה גאזטה דלו ספורט'
שער ה-'לה גאזטה דלו ספורט' | Press Display

בארץ המגף התמוגגו מההתקפה של הנראזורי אחרי הניצחון 1:3 על סלביה פראג: "ענקים. לקונטה יש התקפה אגדית". הבלגי הרגיש הקלה: "היה חשוב לי לכבוש בצ'מפיונס"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
טירוף באיטליה אחרי ה-1:3 הדרמטי של אינטר על סלביה פראג אמש (רביעי) בשלב הבתים של ליגת האלופות. הנראזורי היו חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונת ההעפלה של בית ו', והחבורה של אנטוניו קונטה תיכנס למחזור הסיום נגד ברצלונה כשהיא מדורגת במקום השני בבית עם אותה כמות נקודות כמו של בורוסיה דורטמונד.


מי שסחטו את רוב המחמאות הבוקר בארץ המגף הם רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס. החלוץ הבלגי האדיר כיכב עם שער בכורה העונה בליגת האלופות ושני בישולים לחברו הארגנטינאי לחוד, ולא הצליח להסתיר את תחושת ההקלה לאחר המשחק:


"הצגנו אופי אדיר ותשוקה כדי לנצח". אמר הבלגי ל'סקיי ספורטס' לאחר המשחק: "היה לנו מאוד חשוב לנצח, עכשיו אנחנו חייבים להמשיך ולהציג את אותה יכולת נגד ספאל במחזור הקרוב. אני והמאמן דיברנו על כך שאני צריך להביא את המספרים שלי מהליגה גם לאירופה, רציתי לעשות את ההבדל היום ואני שמח שהצלחתי. ברצלונה? אני לא רוצה לדבר עליהם כרגע. אנחנו נמצאים במיקום טוב בליגה ובזה אנחנו צריכים להתרכז".






מי שנהנה בעיקר מהיכולת של הבלגי, לאוטרו מרטינס, החמיא לחברו להתקפה: "אנחנו תמיד משחקים רק בשביל ההצלחה של אינטר. לוקאקו הוא אדם נפלא, על המגרש ומחוצה לו, והוא תמיד עובד כדי להשתפר. הכוח שלנו? אנחנו אוהבים לעזור אחד לשני. אנחנו מבינים שהקבוצה חשובה יותר מכל המספרים האישיים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by הקול של הספורט ברשת החברתית (@iballisrael) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי