בונוצ'י: "רונאלדו? יש לנו כמה שחקנים שהוכיחו שהם שייכים לטופ"

לאונרדו בונוצ'י, כריסטיאנו רונאלדו
לאונרדו בונוצ'י, כריסטיאנו רונאלדו | Tullio M. Puglia/Getty Images

בלם יובנטוס דיבר על כושרו של הכוכב הפורטוגלי: "חשוב שיהיה מישהו מוכן כשהאחרים לא בכושר. הוא חלק מהקבוצה". על דה ליכט: "בדרך להפוך לאחד הגדולים". ליגת האלופות: "מעדיף להימנע ממפגש נגד טוטנהאם בשמינית"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הסרייה A צמודה השנה יותר מבעונות קודמות, אבל יובנטוס איכשהו מצליחה לשמור את הראש מעל המים ולהתייצב בפסגה – וגם בליגת האלופות היא הבטיחה השבוע את המקום בשמינית הגמר לאחר 0:1 על אתלטיקו מדריד. ההגרלה עוד רחוקה, אבל אם תשאלו את לאונרדו בונוצ'י – יש קבוצה אחת שהוא לא רוצה לפגוש בשלב הבא. הבלם האיטלקי התראיין היום (שישי) לאתר "מדיהסט" ונשאל על היריבות האפשריות ב-16 הגדולות, והתשובה שלו היתה ברורה.

"אם אני צריך לבחור קבוצה להימנע ממנה, הייתי אומר טוטנהאם", אמר בונוצ'י, "מוריניו הוא זה שנותן להם את האקסטרה במשחקים מסוימים. הרבה יכול להשתנות בין עכשיו לשמינית הגמר, אבל עם השינוי שטוטנהאם עשתה בעמדת המאמן הם חזרו למסלול הנכון, עם כל הכבוד לפוצ'טינו".

הניצחון נגד אתלטיקו: "זה אולי היה נראה קל, אבל זה לא. היה לנו קצת מזל והשגנו שער חשוב. עכשיו אנחנו מתרכזים בליגה".

בונוצ'י.
בונוצ'י. "טוטנהאם חזרה למסלול הנכון" (AFP)

מאבק האליפות עם אינטר: "ידענו שהם יחזרו, גם בליגה וגם בצ'מפיונס. אבל אנחנו ממוקדים בעבודה שלנו ולא מסתכלים על אחרים".

על כריסטיאנו רונאלדו: "דיברתי איתו, והדבר הכי חשוב הוא שיהיה מישהו מוכן כשהאחרים לא בכושר. במשחקים האחרונים היו לנו יותר משחקן אחד שהראו שהם שייכים לטופ. כריסטיאנו הוא חלק מהקבוצה, המטרה שלו היא המטרה שלנו".

שיתוף הפעולה עם מתייס דה ליכט: "רואים את ההתפתחות והאיכויות שלו כשחקן גדול, הוא צנוע והוא בדרך להפוך לאחד הגדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי