צמד של מרטינס העלה את אינטר לפסגה על חשבון יובנטוס

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

הנראזורי ניצלו את ה-2:2 המפתיע של הגברת הזקנה נגד ססואולו וחזרו למקום הראשון עם 1:2 על ספאל, בכיכובו של הארגנטינאי. צמד גם לאימובילה ב-0:3 של לאציו על אודינזה, ניצחון דרמטי למילאן. נאפולי התבזתה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יום המשחקים של המחזור ה-14 באיטליה יצא היום (ראשון) לדרך עם הפתעה ענקית – יובנטוס מעדה בביתה נגד ססואולו, במשחק שהיה קרוב מאוד להפסד ראשון העונה בכל המסגרות. לאחר מכן אינטר חלפה על פניה בטבלה, לראשונה מאז המחזור השביעי, בזכות 1:2 על ספאל. לאציו הביסה 0:3 את אודינזה, מילאן השיגה 0:1 דרמטי על פארמה ונאפולי התבזתה עם הפסד ביתי מול בולוניה. עוד הערב: רומא תתארח אצל ורונה.


אינטר – ספאל 1:2
לאחר איבוד הנקודות הראשון של יובנטוס העונה במגרשה הביתי, הנראזורי ידעו שניצחון על ספאל החלשה בסן סירו ישיב אותם לפסגה לראשונה מאז המחזור השביעי. זה התחיל מצוין עבור אינטר, לאוטרו מרטינס הכניע את אטריט ברישה כבר בדקה ה-16 לאחר בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה ובדקה ה-41 השלים צמד בנגיחה אדירה לאחר בישול של נפלא של אנטוניו קנדרבה.


מתיאה ואלוטי החזיר את ספאל לעניינים עם גול אדיר בדקה ה-50 כאשר חלף האיטלקי על פני שלושה שחקני אינטר לפני שכבש לרשת של סמיר הנדנוביץ', אבל המארחת שמרה על התוצאה עד הסיום וחזרה למקום הראשון על חשבונה של הגברת הזקנה כשרק נקודה מפרידה בין השתיים.



חזרה לפסגה. לאוטרו מרטינס עם רומלו לוקאקו (Claudio Villa – Inter / Contributor)


יובנטוס – ססואולו 2:2
הפתעת גדולה בטורינו. האלופה חזרה לליגה לאחר הניצחון היוקרתי נגד אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, ואירחה את ססואולו הצנועה, שרק בשבוע שעבר הפסידה ללאציו וירדה עד למקום ה-15 בטבלה. כריסטיאנו רונאלדו חזר להרכב של מאורציו סארי, לאחר שלא נכלל בסגל בניצחון הגדול על אטאלנטה, ובין הקורות הוצב ג'יאנלואיג'י בופון הוותיק. על הספסל נרשמה הפתעה גדולה כשפאולו דיבאלה לא זכה לחולצת ההרכב.


לאחר פתיחת משחק מעט רגועה, הגברת הזקנה הצליחה למצוא את הרשת בדקה ה-20, דווקא מרגלו של הבלם והקפטן לאונרדו בונוצ'י, שבעט מ-22 מטרים כדור חמקמק ושטוח. שלוש דקות בלבד חלפו, והאורחים הגיבו – פרנצ'סקו קאפוטו מצא את ג'רמי בוגה בתוך הרחבה, והקשר בן ה-22 הקפיץ באומנות מעל בופון בדרך לשוויון.


עם פתיחת המחצית השנייה, בופון כמעט הפך לגיבור הטראגי של המשחק, לאחר שקאפוטו הצליח להשתלט מהאוויר על כדור מההגנה, בעט כדור פשוט אך השוער האיטלקי טעה באופן לא מוכר ואפשר את המהפך. בדקה ה-67 דיבאלה, שנכנס כמחליף, סחט כדור עונשין, אותו תרגם רונאלדו ל-2:2, אך לא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון חשוב במאבק הצמרת.


היו קרובים לניצחון. שחקני ססואולו חוגגים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)
היו קרובים לניצחון. שחקני ססואולו חוגגים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)


נאפולי – בולוניה 2:1

משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות לנאפולי, שאיבדה יתרון ביתי ונוצחה מול בולוניה החלשה. פרננדו יורנטה כבש מקרוב (41) והעלה את קרלו אנצ'לוטי ליתרון, אך סקוב אולסן המחליף (58) וניקולה סנסונה (80) קבעו מהפך מדהים שהעניק לאורחת ניצחון אחרי ארבעה משחקים רצופים והרחיק אותה מהתחתית. נאפולי, לעומת זאת, נותרה במקום השביעי עם 20 נקודות בלבד ונדמה שימיו של המאמן הוותיק בקבוצה ספורים.


לאציו – אודינזה 0:3

לאציו היא ללא ספק הלוהטת בסרייה א' – הערב רשמה הקבוצה מבירת איטליה ניצחון שישי ברציפות כשמעל כולם נמצא איש אחד, צ'ירו אימובילה שכיכב עם צמד ועלה למאזן של 17 שערי ליגה, דבר שהקפיץ אותו מעל רוברט לבנדובסקי במקום הראשון במירוץ לנעל הזהב.


החלוץ האיטלקי העלה את לאציו על לוח התוצאות בדקה התשיעית בזכות בישול נהדר של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' והכפיל בדקה ה-36 עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. לפני השריקה למחצית לאציו קיבלה פנדל נוסף, אך הפעם מלך בישולי הליגה, לואיס אלברטו בעט וכבש את שערו השני העונה שלמעשה קבע את תוצאת המשחק והבטיח את המקום השלישי למחזור אחד נוסף.




פארמה – מילאן 1:0
מילאן שוב לא הרשימה, אבל הערב קטעה רצף מאכזב של שלושה משחקים ללא ניצחון ופיולי רשם בפעם השנייה בלבד שלוש נקודות, בצורה הכי דרמטית שאפשר. בדקה ה-88 תאו הרננדז ניצל טעות בהגנת פארמה וכבש מקרוב את השלישי שלו העונה ואולי השער החשוב ביותר שלו מאז לבש אדום שחור, אבל הרחיק את מילאן מהתחתית בדרך למקום ה-11. היריבה מנגד ירדה למקום התשיעי.


ורונה – רומא 3:1
הקבוצה של פאולו פונסקה עלתה למקום הרביעי בטבלה אחרי שהשיגה ניצחון חוץ יקר באצטדיון 'מארק אנטוניו בנטגודי'. ג'סטין קלייברט כבש את השער הראשון בדקה ה-17, פארוני איזן זמנית בדקה ה-21, אך דייגו פרוטי החזיר את היתרון מהנקודה הלבנה רגע לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-92, הוא גם בישל את השער השלישי להנריק מחטריאן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי