"הנשכח הגדול של 2019": בספרד ניתחו את הדעיכה של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

לקראת טקס הענקת כדור הזהב, שגם בו הפורטוגלי לא יזכה אחרי שלא נבחר לשחקן השנה של אופ"א ולא לזוכה 'The Best', ב"מארקה" טענו שהוא איבד את הפוקוס מאז שעזב את ריאל מדריד

(גודל טקסט)

כפי שהיה בטקסים בהם הוכתרו שחקן השנה של אופ"א וזוכה פרס The Best של פיפ"א, גם הערב (שני) כריסטיאנו רונאלדו יבלוט בהיעדרו מטקס הענקת כדור הזהב לשנת 2019, בו צפוי לזכות ליונל מסי. הפורטוגלי יחרים את הטקס, בהיותו אחד שכלל לא נהנה לצפות מקרוב כאשר שחקן אחר זוכה להוקרה על חשבונו, בטח כשמדובר ב"פרעוש".

ב"מארקה" הספרדי התייחסו היום לדעיכה של CR7, אותו הגדירו כ"נשכח הגדול של 2019" והצביעו על כך שמאז שעזב את ריאל מדריד, נדמה שרונאלדו יצא גם מהשיח סביב התחרות על הפרסים האישיים הגדולים בכדורגל העולמי ואיבד קצת את הפוקוס.

עוד לפני שמגזין "פראנס פוטבול" יחשוף את שלישיית המועמדים הסופיים לזכייה בכדור הזהב, בטקס שייערך הערב בפריז, אפשר כבר לנחש שכריסטיאנו יישאר מחוץ לפודיום. אליפות איטליה שהשיג בעונתו הראשונה ביובנטוס והזכייה בליגת האומות, אליה הוביל את נבחרת פורטוגל, לא היוו קריטריון גדול מספיק להעניק את הפרס היוקרתי לרונאלדו בפעם השישית בקריירה שלו.

איבד את הפוקוס? כריסטיאנו עם אחד מכדורי הזהב בהם זכה (Gettyimages)
איבד את הפוקוס? כריסטיאנו עם אחד מכדורי הזהב בהם זכה (Gettyimages)

הכוכב הגדול חולק על הקריטריונים שלפיהם מחלקים את הפרסים הנ"ל ומרגיש שמתייחסים בחוסר צדק ליכולת שהוא מציג על כר הדשא ולשערים שהוא מבקיע. עם זאת, בספרד טענו שהחלוץ מאמין כי המקום שהוא נמצא בו היום הוא הטוב ביותר עבורו, ושהצלחה עם יובנטוס תחזיר אותו לפסגה, כשגם יורו 2020 המתקרב (בו פורטוגל תנסה להגן על התואר) יהווה פקטור משמעותי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי