קייליני תקף: "בשנה שעברה, רונאלדו לא זכה בכדור הזהב בגלל ריאל מדריד"

כריסטיאנו רונאלדו , מירלם פיאניץ' , ג'ורג'יו קייליני
כריסטיאנו רונאלדו , מירלם פיאניץ' , ג'ורג'יו קייליני | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הפורטוגלי נעדר מטקס כדור הזהב על מנת לאסוף את פרס שחקן השנה של הליגה האיטלקית בגאלה חגיגית שנערכה במילאנו. הפורטוגלי: "מקווה לזכות שוב בעונה הבאה". מנדש: "הבחירות לכדור הזהב מפוקפקות"

(גודל טקסט)
בגאלה חגיגית שנערכה בפריז אמש (שני), ליונל מסי עקף את וירג'יל ואן דייק וכריסטיאנו רונאלדו בדרך לזכייה שישית בקריירה בפרס כדור הזהב היוקרתי. הפורטוגלי, שנעדר מהטקס, הגיע לטקס פרסי השנה של הליגה האיטלקית במילאנו וקטף את פרס שחקן השנה של הסריה א'. 


הפורטוגלי לא התייחס לזכייה של 'הפרעוש' ואמר לאחר הזכייה בפרס: "גאווה גדולה להיות השחקן הכי טוב בליגה האיטלקית. אני מודה לחבריי לקבוצה ולכל מי שהצביע לי. עכשיו אני אצטרך לעבוד קשה כדי לזכות בפרס הזה שוב בשנה הבאה". 


CR7 גם נבחר לנבחרת השנה של הליגה האיטלקית, אליה נכנסו שלושה נציגים נוספים מיובנטוס: מיראלם פיאניץ', ז'ואאו קנסלו (שעבר לסיטי מאז) וג'יורג'יו קייליני. האחרון הצליח לגנוב את הכותרות הבוקר באיטליה. 







בעוד רונאלדו בחר לא לענות על שאלות שנוגעות לכדור הזהב, הבלם האיטלקי לא היסס לתקוף: "בשנה שעברה מודריץ' לא היה צריך לזכות בכדור הזהב, בדיוק כמו שגריזמן ואמבפה לא זכו. כריסטיאנו היה צריך לזכות, אבל ריאל מדריד לא רצו שזה יקרה כי הוא עזב אותם. העונה מישהו מליברפול היה צריך לזכות. לבחור בין מסי לכריסטיאנו זה כמו לבחור בין רוג'ר פדרר לרפא נדאל".


קייליני המשיך ותקף: "אין ספק שגנבו מכריסטיאנו את הפרס הזה. מודריץ' לא היה אמור לזכות, היו לו עונות טובות יותר בקריירה". לא רק הבלם האיטלקי יצא להגנת הפורטוגלי, אלא גם סוכנו, ז'ורז'ה מנדש שנכח בטקס הפרסים באיטליה: "רונאלדו הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה, כולם יודעים את זה. תמיד אמרנו שמגיע לו לזכות בכדור הזהב. הבחירות בפרסים האלה תמיד מפוקפקות" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי