ציון דרך שלילי לאנטוניו קונטה: "מיראנטה הציל את רומא"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אינטר נפרדה ב-0:0 בסן סירו ולא כבשה לראשונה בכל המסגרות מאז הגיע המאמן בקיץ. האיטלקי פרגן לשוער היריבה והוסיף: "היינו צריכים קצת יותר רוע, אין לי טענות לשחקנים". פונסקה אמר מנגד: "המטרה הייתה ברורה"

קבוצות: אינטר רומא
(גודל טקסט)

אין ספק שמירוץ האליפות בליגה האיטלקית העונה הוא אחד המסקרנים בשנים האחרונות. הקרב בין יובנטוס לאינטר נותר צמוד גם כמעט לאחר סיבוב שלם ובשבוע שעבר הנראוזרי שבו לפסגה לראשונה מאז המחזור השביעי, אבל הכחולים שחורים חטפו רגליים קרות בסן סירו וסיימו ב-0:0 נגד רומא, דבר שעשוי להוביל להחלפת משמרות נוספת בצמרת הטבלה, אם הגברת הזקנה תגבור הערב (שבת) על לאציו.

מעבר לאכזבה על המגרש, המאמן אנטוניו קונטה רשם ציון דרך שלילי. מאז עומד על הקווים מתחילת העונה, קבוצתו כבשה בכל אחד מ-19 משחקיה בליגה ובליגת האלופות, אבל בליל אמש הג'יאלארוסי שמרו על שער נקי וחילצו נקודות חוץ יקרה.

עם זאת נראה שאנטוניו קונטה לא התרשם מהיריבה מבירת איטליה והוא האמין שאינטר הייתה ראויה לכל שלוש הנקודות: "אני שומע הרבה על החזקת הכדור של רומא, אבל אם מנתחים את המשחק רואים שאנטוניו מיראנטה הציל את הקבוצה מספר פעמים, הוא הציג ביצועים מעולים. בזכות הבחורים הצגנו משחק מצוין מול יריבה חזקה. היה לנו סיכויים ברורים לכבוש ועם קצת יותר רוע היינו לוקחים גם שלוש נקודות, אבל אין מה להאשים את הקבוצה. המטרה להגיע לחג המולד בצורה הטובה ביותר. אנחנו מכירים את הבעיות שלנו, אבל אני גאה בשחקנים שלי".


רומא הצליחה לעצור את אינטר. ג'יאנלוקה מנצ'יני עם לאוטרו מרטינס (Emilio Andreoli/Getty Images)

מנגד מאמן רומא פואלו פונסקה שקבוצתו עלתה זמנית למקום הרביעי אמר מנגד: "שיחקנו טוב מאוד, המטרה הייתה ברורה מאוד והצלחנו לעשות זאת. הטעויות שלנו כמעט עלו לנו בשער בתחילת המשחק, אבל תמיד ניסינו לשחק באומץ ללא חשש. אני רוצה שהקבוצה שלי תמיד תשחק ככה, תמיד ניסינו לתקוף".

על כך שהצליחו לעצור את רומלו לוקאקו ואת לאוטרו מאטינס: "החלק ההגנתי עבד טוב מאוד, ג'יאנלוקה מנצ'יני וכריס סמולינג בפרט. אנחנו לא משחקים כדי להגן, אבל נגד קבוצה כמו אינטר לא היה לנו קל והצגנו משחק בטוח. גם אנטוניו מיראנטה היה טוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי