"סופר לאציו הלמה ביובה", סארי: "הכרטיס האדום שינה הכל"

שחקני יובנטוס מאוכזבים
שחקני יובנטוס מאוכזבים | Paolo Bruno/Getty Images

באיטליה הכריזו על מועמדת חדשה לזכייה בסקודטו לאחר המהפך הנפלא נגד האלופה. אינזאגי: "חייבים להיות שאפתניים". מאמן הגברת הזקנה ניסה להישאר אופטימי: "הפסדנו אך השתפרנו". דיבאלה רשם את הופעתו ה-200

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

עד אתמול (שבת) יובנטוס הייתה הקבוצה היחידה מחמש הליגות הגדולות באירופה שטרם הפסידה בכל המסגרות. היא הגיעה לאולימפיקו למשחק קשה נגד לאציו במטרה לחזור לפסגה ואף התחילה טובה כשהובילה משער של כריסטיאנו רונאלדו, אלא שהיא ספגה שלישייה ונכנעה 3:1. מאוריציו סארי רשם הפסד בכורה במשחקו ה-20 על הקווים. "סופר-לאציו ניצחה את יובה. סארי ספג מהלומה ראשונה והוא במקום השני", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "רונאלדו לא הספיק נגד לאציו חזקה", נכתב ב"טוטוספורט" בעוד ב"קוריירה דלה ספורט" הכריזו על הקבוצה מהאולימפיקו כחלק ממאבק האליפות לאחר שצימקה את הפער מהפסגה לשש נקודות בלבד.

מי שרשם ציון דרך גדול דווקא בערב עגום כזה של הביאנקונרי הוא החלוץ פאולו דיבאלה. הארגנטינאי רשם את הופעתו ה-200 במדי יובנטוס בכל המסגרות (כבש 85 שערים). דיבאלה, שפתח ב-11, היה לא רע בתחילת המשחק ודעך בהמשך, כתב לאוהדים ברשתות החברתיות: "ברגע הזה עלינו להישאר מאוחדים ולחשוב טוב מה קורה. נעבוד קשה יותר, נשתפר ונמשיך לצמוח".

סארי קבע שהכרטיס האדום היה רגע המפנה במשחק: "זה שינה הכל. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, אבל לצערי ספגנו ממש לפני סיומה. רוב האירועים במחצית השנייה הלכו נגדנו אבל כשהיו 11 נגד 11 על המגרש – עמדנו יפה מאוד. אני לא לגמרי מסכים עם ההרחקה (חואן קוואדראדו), לדעתי זו לא הייתה הזדמנות וודאית לכיבוש שער, חשבתי שכרטיס צהוב הוא מספיק, אבל ההתקפה החלה מטעות שלנו".

האיטלקי הבהיר שלמרות הכל הוא לא מודאג: "השחקנים לא היו במקומות הנכונים, כנראה הייתה הסחת דעת ושילמנו על זה. הם לא היו בעמדות עליהן דיברנו לפני המשחק. לא ראיתי הרבה טעויות שלנו, יכולנו לעלות ל-0:2. אולי היינו קצת איטיים בתגובה שלנו לקרנות. הפסדנו את המשחק אבל למען האמת ראיתי שיפור בקבוצה שלי".

על מצב הפציעות בקישור: "רודריגו בנטקור יעבור בדיקות. הוא שחקן חשוב מאוד עבורינו, הוא היה חסר לנו מאז שנפצע אתמול. סמי קדירה הרי פצוע לשלושה חודשים כך שנצטרך לחשוב על משהו, איך לפתור את המצב במהירות. ארון ראמזי וגם פדריקו ברנרדסקי יכולים לשחק בעמדות האלה".

בלאציו חגגו בטירוף. אמנם מלך שערי הליגה, צ'ירו אימובילה, שבת מהבקעה הפעם ואף החמיץ מהנקודה הלבנה, אך היו שחקנים אחרים שעשו את העבודה. לואיס אלברטו הגיע לעשרה בישולים בליגה האיטלקית בתום 15 מחזורים – הרקורד הכי טוב מאז שהסרייה א' חזרה למבנה של 20 קבוצות.  סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ' שקבע מהפך אחרי מסירה גדולה שלו, פירגן: "המסירות שלו הן…משהו יוצא דופן. אתה יודע שהן תמיד יגיעו אליך. אי אפשר לתאר את התחושה הזו של להבקיע ולנצח".


שחקני לאציו חוגגים (Marco Rosi/Getty Images)

זה היה ניצחון ראשון של לאציו באולימפיקו על יובה מאז דצמבר 2003. המאמן סימונה אינזאגי, ששיחק בקבוצה באותה העונה, אמר בעמדת הראיונות שהוא זוכר היטב את המשחק ההוא. אינזאגי אמר: "לאציו צריכה להיות מלאת אמביציה. אנחנו נמצאים בתקופה נהדרת. לפני שישה שבועות אמרו שלא השגנו תוצאות אך נשארתי רגוע. המועדון תמיד תמך בי, גם בהפסדים. אנחנו נהנה מהמשחק הזה כמה שעות אבל לא יותר כי ביום חמישי יש לנו משחק חשוב באירופה. הבחורים בקורבה (אולטראס) לא הפסיקו לעודד אותנו, אבל אנחנו יודעים שבכדורגל, ובעיקר כאן, הכל יכול להשתנות במהירות".
 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי