העברות: מנדז'וקיץ' בדרך לקטאר, צ'לסי קרובה להחתמת סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו , מריו מנדז'וקיץ'
ג'יידון סאנצ'ו , מריו מנדז'וקיץ' | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

10 ימים לפתיחת החלון: החלוץ הקרואטי שהיה מועמד למנצ'סטר יונייטד, יעזוב את יובנטוס ויעבור למוליכת הליגה הקטארית. כוכב דורטמונד בדרך לסטאמפורד ברידג'?

קבוצות: יובנטוס צ'לסי
(גודל טקסט)

חלון ההעברות האירופי של ינואר ייפתח בעוד עשרה ימים, והמתח מסביב ליבשת כבר החל. הישארו מעודכנים בספורט1 לכל העסקאות, השמועות והעדכונים בזמן אמת.

שמועות

מריו מנדז'וקיץ' בדרך לקטאר

ע"פ דיווחים באיטליה, החלוץ הקרואטי של יובנטוס עובר בדיקות רפואיות באל-דוחייל, המועדון הקטארי אליו היה קרוב להצטרף בקיץ. אם יעבור, יתאחד עם אקס-יובה מהדי בנעטיה. ע"פ 'סקיי ספורטס' איטליה, הקטארים ישלמו לגברת הזקנה 5 מיליון יורו עבור הקרואטי, שישתכר 7.5 מיליון יורו לעונה. 

מנדז'וקיץ' היה מועמד למספר קבוצות, ביניהם מנצ'סטר יונייטד ואינטר מיאמי מה-MLS, אך לבסוף התפתה לכסף הגדול. הקרואטי כידוע לא זכה לדקות משחק ממאמנו החדש, מאוריציו סארי שדחק אותו אל מחוץ לסגל. מריו יעזוב את יובנטוס לאחר 162 הופעות בהם כבש 44 שערים והוסיף 18 בישולים.

צ'לסי תשלם 120 מיליון ליש"ט על ג'יידון סאנצ'ו

אם להסתמך על "הסאן" הבריטי, ג'יידון סאנצ'ו, קשר דורטמונד ונבחרת אנגליה בן ה-19, בדרכו ללונדון בסיום העונה. אחרי שהוסר איסור ההעברות שהוטל על צ'לסי, מדווח כי הבלוז יקדימו את ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ומועדוני פאר אחרים וירכשו את הכוכב הצעיר תמורת כ-120 מיליון ליש"ט ובכך ינחיתו את המחליף שהם כה צריכים כדי למלא את החלל שהותיר אדן הזאר. 


ארסנל ומנצ'סטר יונייטד רודפות אחרי כוכב נאפולי

ע"פ ה'אקספרס' הבריטי, בצל מכירת החיסול במועדון האיטלקי, שתי הענקיות האנגליות רודפות אחרי הכוכב הבלגי של הקבוצה, דריס מרטנס, שיסיים את חוזהו בסוף העונה ועשוי לעבור כבר בינואר תמורת 10 מיליון יורו. הבלגי רשם 303 הופעות בנאפולי, בהם כבש 118 שערים והוסיף 71 בישולים.

אלכסנדר נובל סיכם ל-5 שנים באייאקס

שאלקה הודיעה הבוקר רשמית על עזיבתו של השוער אלכסנדר נובל, שיסיים בקיץ הקרוב את חוזהו וסירב לחתום על חוזה חדש וב"בילד" דווח מיד לאחר מכן שהוא סיכם את כל תנאיו בבאיירן מינכן לחמש שנים. נובל בן ה-23 מוזכר תקופה ארוכה כמי שעשוי להיות שוער העתיד של הבווארים, יורשו של מנואל נוייר, והוא צפוי לחתום רשמית במהלך 2020 ולהצטרף לתחילת 2020/21, מיד לאחר שחוזהו יסתיים והוא ייפרד מגלזנקירשן, מועדון אליו הגיע ב-2015 מפאדרבורן.

עקבו אחרי ספורט1 באינסטגרם ותישארו מעודכנים בכל רגע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי