צפו בתקציר: לאציו זכתה בסופר קאפ האיטלקי עם 1:3 על יובנטוס

שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים | Claudio Villa/Getty Images

בפעם השנייה תוך שלוש שנים, העיטים גברו על הזברות בגמר על התואר האחרון של השנה בזכות שערים של אלברטו (16), לוליץ' (73) וקטאלידי (94). דיבאלה (45) רק השווה זמנית

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

התואר האחרון של 2019 באיטליה הוענק היום (ראשון) – והפעם זו לא היתה יובנטוס. הגברת הזקנה פגשה את לאציו באצטדיון המלך סעוד בערב הסעודית, אך לא הצליחה להגן על התואר והעיטים ניצחו 1:3, זוכים בגביע בפעם השנייה תוך שלוש שנים.

כבר בדקה ה-16 עלתה לאציו ליתרון, כשהתקפה שלה הרוחקה על ידי ההגנה ולואיס אלברטו הגיע מאחור כדי לכבוש את ה-0:1. אבל למרות ההובלה בתוצאה, על המגרש הכוחות היו שקולים ושתי הקבוצות הגיעו למצבים. יובנטוס רשמה שתי החמצות גדולות והיתה קרובה לשוויון, שהגיע לבסוף רגע לפני הירידה להפסקה – כריסטיאנו רונאלדו בעט חזק מחוץ לרחבה כדור שנהדף על ידי תומאס סטרקושה, ופאולו דיבאלה השתלט על הריבאונד וקבע 1:1.

המחצית השנייה היתה חלשה יותר מהראשונה, ולא נרשמו בה הרבה מצבים – פרט לאחד בדקה ה-71 מרגלי רונאלדו, שהכדור שלו עבר סנטימטרים מהקורה. שתי דקות עברו ולאציו ענתה עם התקפה משלה, שבמקרה הזה כן הסתיימה בשער: כדור רוחב מצא את דרכו לסנאד לוליץ' שבעט מזווית קשה והחזיר את היתרון לקבוצה בתכלת.

את 17 הדקות האחרונות העבירו שחקני יובנטוס בניסיון לחזור למשחק, ושלחו את כל הכלים ההתקפיים האפשריים קדימה. אבל החלום שלהם לסיום דרמטי נגמר בדקה ה-94, כשדנילו קטאלידי שלח כדור חופשי מושלם לפינה של שצ'סני וסגר את הסיפור עם 1:3. לאציו חגגה עוד תואר שנלקח מבין הידיים של היריבה הקשה, ויובה חתמה את העשור שייזכר על שמה עם אכזבה אחת קטנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי