הצמרת בוערת באיטליה: קולוסבסקי יפגוש את יובנטוס, אינטר תגיע ללצ'ה

דיאן קולוסבסקי
דיאן קולוסבסקי | Alessandro Sabattini/Getty Images

שחקן פארמה, שמושאל מהביאנקורי אחרי ששולם עליו 35 מיליון יורו, ינסה להרשים את סארי. הנראזורי רוצים לשוב לפסגה ומייחלים למעידה של הגברת הזקנה, מילאן וזלאטן יפגשו את אודינזה

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 של הליגה האיטלקית, מחזור פתיחת הסיבוב השני, יימשך מחר (ראשון) עם משחקיהן של שתי המוליכות, יובנטוס ואינטר, שימשיכו להתחרות על הפסגה. הגברת הזקנה תארח את פארמה, בעוד הנראזורי ייצאו למשחק חוץ מול לצ'ה. בנוסף, מילאן תפגוש את אודינזה ורומא תשחק מול גנואה.

יובנטוס – פארמה (21:45)
האלופה, שכבשה בחזרה את פסגת הטבלה בשבוע שעבר ופתחה פער של שתי נקודות על אינטר, תנסה להמשיך בריצה שלה (ארבעה ניצחונות רצופים) בתקווה שהנראזורי שוב ימעדו. מאוריציו סארי צפוי להמשיך לשחק עם כריסטיאנו רונאלדו וגונסאלו היגוואין בצוותא בחוד ההתקפה, ויצטרך להסתדר ללא אחד מהשחקנים המפתיעים ביותר שלו העונה – הבלם הטורקי מריח דמיראל, שגמר את העונה. מי שיהנה מחסרונו של השחקן הוא מתייס דה ליכט, שמתנדנד בין הספסל להרכב העונה, ומחר צפוי לשוב ל-11.

מנגד, האורחת (שנמצאת במקום השביעי) בהחלט צריכה לחשוש, שכן הגברת הזקנה לא הפסידה ב-30 משחקי הבית האחרונים שלה. מפגש פיקנטי יהיה לדיאן קולוסבסקי, שנקנה על ידי יובנטוס ב-35 מיליון יורו בתחילת החודש ומשחק בפארמה כמושאל (בחצי הראשון של העונה כמושאל מאטאלנטה, וכעת כמושאל מהאלופה). שחקן הכנף בן ה-19 רושם עונה נהדרת עד כה, כאשר כבש ארבעה שערים והוסיף שבעה בישולים בסריה A.


כריסטיאנו רונאלדו (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

לצ'ה – אינטר (16:00)
הקבוצה של אנטוניו קונטה, שעמדה במחזור האחרון מול אטאלנטה וסיימה ב-1:1 שהביא לאיבוד הפסגה, תנסה לשוב למסלול הניצחונות. במועדון ממילאנו מרגישים שהעונה אפשר ללכת עד הסוף והיא מחפשת חיזוק בנרות ויורה לכל הכיוונים. אחרי שאשלי יאנג הצטרף, אינטר קרובה לצרף גם רכש משמעותי ביותר בדמותו של כריסטיאן אריקסן מאינטר, זאת כאשר גם אוליבייה ז'ירו מצ'לסי קרוב.

האורחת תקבל בחזרה את ניקולו בארלה ומילאן שקריניאר, ששבים מעונש הרחקה וצפויים לפתוח בהרכב על חשבונם של דייגו גודין ורוברטו גאגליארדיני. כריסטיאנו ביראגי ואנטוניו קנדרבה ישחקו באגפים, ובחוד כמובן ימשיך הצמד הלוהט – לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו. מנגד, המארחת נמצאת במקום ה-17 עם נקודה אחת בלבד מעל גנואה וברשיה, אשר נמצאות מתחת לקו האדום. לצ'ה מגיעה במומנטום רע מאוד, כאשר הפסידה בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ותקווה להפתיע דווקא מול הנראזורי, מולם הובסו 4:0 בסיבוב הראשון של העונה.


כריסטיאן אריקסן. מתקרב לאינטר (Catherine Ivill/Getty Images)

מילאן – אודינזה (13:30)
לאחר פתיחת העונה הנוראית, הרוסונרי (מקום 10) רוצים להראות שהם יצאו סופית לדרך חדשה אחרי הניצחון האחרון בליגה (0:2 על קליארי) וה-0:3 על ספאל באמצע השבוע במסגרת הגביע. אין ספק שהגעתו של זלאטן איברהימוביץ' הפיחה מעט רוח בקבוצה, והחלוץ השבדי צפוי כמובן לפתוח בהרכב מחר לצידו של רפאל ליאו בחוד ההתקפה.

צמד השחקנים הללו היו הכובשים בניצחון האחרון על קליארי ונראה שהמאמן סטפאנו פיולי מרוצה מה-4-4-2 איתו פתח באותו משחק מהשילוב בין זלאטן לשחקן הפורטוגלי. מתאו מוסאקיו ואלסיו רומאניולי יעלו במרכז ההנגה, כאשר פרנק קסייה ואיסמעל בנאסר ישחקו במרכז הקישור. הקאן צ'להאנולו וסאמו קאסטייחו ישחקו באגפים.

מנגד, אודינזה מהמקום ה-12 אמנם הובסה באמצע השבוע 4:0 מול יובנטוס במסגרת הגביע, אך נמצאת בתקופה מצוינת בליגה. היא מגיעה ברצף של שלושה ניצחונות רצופים עם יחס שערים של 1:6 ותנסה להפתיע את מילאן שוב – כמו שעשתה במחזור הפתיחה של העונה, אז ניצחה 0:1.


זלאטן איברהימוביץ' (Enrico Locci/Getty Images)

גנואה – רומא (19:00)
הג'אלורוסי סובלים ממכת חיסורים עצומה. אלכסנדר קולארוב ואלסנדרו פלורנצי מורחקים ולא ישחקו מחר, כאשר כידוע גם ניקולו זאניולו לא ישותף אחרי שסיים את העונה, ובמועדון מחפשים לו מחליף בשוק ההעברות. כידוע, גם דוידה זפאקוסטה, דוידה סנטון, חאבייר פאסטורה, הנריק מחיטריאן וג'סטין קלייברט פצועים והמאמן פאולו פונסקה יצטרך לאלתר עם הסגל הקצר שברשותו.

רומא (מקום חמישי) גברה באמצע השבוע 0:2 על פארמה במסגרת הגביע ועלתה לרבע הגמר, שם תפגוש את יובנטוס. בליגה היא נמצאת ברצף של שני הפסדים רצופים (מול אותה יובנטוס ומול טורינו), והיא תנסה לשוב לנצח ואולי לעקוף את אטאלנטה ולעלות למקום הרביעי. מנגד, גנואה נמצאת מתחת לקו האדום (מקום 18) ומשוועת לנקודות. במשחק הליגה האחרון שלה נכנעה לוורונה, ובמפגש הראשון בינה לבין רומא סיימה ב-3:3.

משחקים נוספים
בולוניה – ורונה (16:00)
ברשיה – קליארי (16:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי