אינטר מעדה נגד קליארי. רונאלדו כבש אך יובה הפסידה לנאפולי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Francesco Pecoraro/Getty Images

הפורטוגלי הבקיע את ה-17 שלו העונה, אך הגברת הזקנה נוצחה 2:1 בסאן פאולו. יאנג ערך בכורה בהרכב בקבוצתו החדשה ובישל למרטינס (29) אך ניינגולן (78) כפה על האקסית 1:1. שער עצמי ביזארי בדרבי של רומא

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית מגיע לשיאו הערב (ראשון) עם לא פחות משישה משחקים, מחציתם מרתקים במיוחד. במשחק המוקדם של הערב אינטר ממשיכה לאבד גובה בטבלה עם תיקו שלישי ברציפות, הפעם 1:1 נגד קליארי, אך למזלה יובנטוס רשמה 2:1 מפתיע בנאפולי.  פארמה גברה בביתה על אודינזה, כשבמקביל ורונה ניצחה את לצ'ה. סמדוריה וססואולו נפרדו ללא הכרעה. בנוסף, הדרבי הגדול של רומא הסתיים ב-1:1 לאחר טעות ביזארית מצידם של הג'לארוסי.

נאפולי – יובנטוס 1:2
אחרי התיקו של אינטר נגד קליארי, האלופה ידעה שניצחון על נאפולי – שהפסידה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה – יגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות. אולם, לאורחת היו תוכניות משלה והיא עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-63 על ידי פיוטר ז'יילינסקי. יובה חיפשה את השוויון ודווקא לורנצו אינסינייה הכפיל בדקה ה-86. כריסטיאנו רונאלדו המתיק מעט את הגלולה המרה עם גול נפלא בדקה ה-90 שהעלה את מאזן הכיבושים ל-17 שערי ליגה, אך לא מנע הפסד ליגה שני העונה.

אינטר – קליארי 1:1

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הקבוצה של אנטוניו קונטה ידעה שהיא חייבת לנצח במשחק בית. אירוע אחד לא מתוכנן קרה בדקה ה-17 כאשר מילאן שקריניאר נפצע והוחלף בדייגו גודין. הרכש החדש אשלי יאנג ערך בכורה בהרכב ובדקה ה-29 סיפק דיבידנד ראשון כשהרים כדור נפלא לרחבה ולאוטרו מרטינס כבש בנגיחה, 0:1 לאינטר, שערו ה-11 של החלוץ הארגנטינאי בליגה. כשהיה נראה שאינטר סוף סוף לניצחון ליגה יקר שהיה מצמק באופן זמני את הפער מיובנטוס לנקודה, ראדג'ה ניינגולן שעזב את אינטר בקיץ, השווה בדקה ה-78 ולא חגג מול הקהל השחור כחול בסן סירו. בתוספת הזמן אינטר חטפה עוד מכה גדולה כאשר מרטינס הורחק בתוספת הזמן.

 

אשלי יאנג. בכורה מוצלחת אך קבוצתו שוב לא ניצחה (Emilio Andreoli/Getty Images)

רומא – לאציו 1:1

הדרבי הלוהט של רומא היה רותח מתמיד, כאשר שתי הקבוצות מבירת הנצח נפגשו באולימפיקו כשביניהן מפריד רק מקום אחד בטבלה. כ-70,000 אנשים הגיעו לאצטדיון המפואר בעיר וכבר אחרי 26 דקות ראו את הרשת זזה – בריאן קריסטנטה סידר לאדין דז'קו כדור קשה מאוד, אך הבוסני התגנב בין שחקני ההגנה והצליח להגניב את תומאס סטראקושה בדרך שלער היתרון במשחק.

בדקה ה-34 נרשם אולי הרגע הביזארי של העונה באיטליה, כאשר כדור קרן לא מדויק של לאציו הגיע לראשו של דוידה סנטון, שנגח אותו לגובה, ומיד אחריו גם השוער שלו פאו לופס יצא מהשער על מנת לאגרף את הכדור מחוץ לאזור המסוכן, אך הכדור נותר שם. כריס סמולינג ניסה להרחיק בעצמו, הפריע ללופס בפעם השנייה ואפשר לפרנצ'סקו אצ'רבי לצאת המנצח הגדול עם שער שוויון מצחיק מצחיק ביותר.


כולם מסתכלים, אצ'רבי כובש. 1:1 בדרבי של רומא (VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images)

פארמה – אודינזה 0:2

בשתי מילים – דיאן קולוסבסקי. הכישרון הצעיר שנרכש לאחרונה על ידי יובנטוס, הראה שוב כמה איכויות קיימות ברגליים שלו והוליך את פארמה לניצחון חשוב מאוד לקראת המאבק שצפוי על הכרטיסים לליגה האירופית העונה. השבדי בן ה-19 היה בכל מקום במגרש, וכבר בדקה ה-19 היה מעורב בשער היתרון של קבוצתו, כאשר בעיטה שלו נעצרה על ידי שחקני ההגנה של אודינזה, אך את הכדור החוזר כבש ריקרדו גאליולו. בדקה ה-34 קולוסבסקי כבר לא היה צריך טובה מאף אחד, בעט כדור שטוח וקבע את תוצאת המשחק בעקבות טעות גדולה של חואן מוסו.


קולוסבסקי חוגג. משחק נהדר של השבדי (Gabriele Maltinti/Getty Images)

ורונה – לצ'ה 0:3

מלבד הניצחון של פארמה, גם ורונה נאבקת על הכרטיס לליגה האירופית, והערב היא חזרה לנצח אחרי התיקו המאכזב בשבוע שעבר נגד בולוניה. מול לצ'ה, שקורה מאוד לקו האדום בסרייה A, הדברים הלכו יותר בקלות וכבר בדקה ה-19 המקומיים מצאו את הרשת כשפאבל דוידוביץ' עלה היטב לכדור קרן ונגח נהדר. בדקה ה-34 מתאו פסינה הכפיל את היתרון במשחק בזכות נגיחה טובה משלו. הקאמבק הפך קשה יותר עבור לצ'ה בדקה ה-68, כאשר כריסטיאן דלורקו ראה כרטיס צהוב שני, ובדקה ה-86 המשחק נחתם עם פנדל מדויק של ג'ימפאולו פאיציני הוותיק.

תוצאה נוספת
סמפדוריה – ססואלו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי