קייליני יחזור בקרוב למגרשים, סארי: "לא דואג לגבי רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Francesco Pecoraro/Getty Images

הבלם הוותיק של יובנטוס שקרע את הצולבת בפתיחת העונה כבר מתאמן עם חבריו, שיפגשו בשבת את ורונה. המאמן החמיא לכוכב שלו, שעומד בפני שיא חדש. מגעים עם דיבאלה על הארכת חוזה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כשהיא בפער של של שלוש נקודות על אינטר מהמקום השני, יובנטוס תצא מחר (שבת, 21:45) למשחק חוץ לא פשוט במסגרת המחזור ה-23 של הליגה האיטלקית. הגברת הזקנה הולכת לפגוש קבוצה שלא הפסידה כבר שבעה משחקי ליגה רצופים, נמצאת במקום התשיעי ובשני משחקיה האחרונים הוציאה תיקו ממילאן ומלאציו החזקה.

כריסטיאנו רונאלדו עומד בפני שיא חדש. כזכור, במשחק האחרון הוא השווה את שיאו של דויד טרזגה, שכבש בתשעה משחקי ליגה רצופים במדי יובה, וכעת CR7 רוצה שהשיא הזה יהיה רשום בלעדית על שמו. מי שיחזור בקרוב לעניינים הוא הבלם ג'ורג'יו קייליני, שקרע את הרצועה הצולבת בפתיחת העונה ויחזור במשחקים לסגל של אלופת איטליה.


ג'ורג'יו קייליני (Alessandro Sabattini/Getty Images)

המאמן, מאוריציו סארי, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על מצבו של הבלם הוותיק: "הוא עומד יפה בזמנים אחרי הניתוח שלו והוא כבר מתאמן עם הקבוצה. הוא חשוב לנו מאוד אבל לא נמהר להחזיר אותו ונהיה קשובים גם לשחקן עצמו".

על רונאלדו, שבילה את יום ההולדת ה-35 שלו יומיים בפסטיבל סן רמו: "אין לי דאגות לגביו. אני מכיר את כריסטיאנו, אני בטוח שהוא ישן כמו שצריך והוא יגיע מוכן למשחק, אין לי ספק".


מאוריציו סארי (Emilio Andreoli/Getty Images)

על היריבה: "ורונה בכושר טוב ולא הפסידה כבר הרבה זמן, היא נמצאים בעונה נהדרת. ברור לשחקנים שיהיה לנו משחק קשה ונצטרך לספק הופעה טובה. המאמן שלה, איבן יוריץ', הוא ברמה גבוהה מאוד, הקבוצה שלו מאוד אגרסיבית ולא סתם היא מצליחה מאוד".

בלי קשר למשחק, בתקשורת האיטלקית דווח כי יובנטוס נמצאת במגעים להארכת חוזהו של פאולו דיבאלה הארגנטינאי, שרושם עונה מצוינת באופן אישי. החלוץ דורש בחוזהו החדש שכר של 10 מיליון יורו בעונה, והביאנקורי מעוניינים להחתימו עד לסיום עונת 2024/2025.


פאולו דיבאלה (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי