דיווח: יובה רוצה את פפ גווארדיולה לעונה הבאה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

ב"סאן" נכתב כי המאמן רמז לשחקניו שהוא עשוי לעזוב בתום העונה ואנדראה אניילי: "מוכן לעשות הכל כדי להבטיח את הגעתו". סארי ממשיך לספוג ביקורות: "מפסיד לעתים קרובות מדיי". וגם: דוגלאס קוסטה יחמיץ את ליון

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ימים סוערים עוברים על יובנטוס שאיבדה את פסגת הסרייה א' ביום ראשון לאחר הניצחון של אינטר בדרבי. המאמן מאוריציו סארי ממשיך לספוג ביקורות בכל עבר. בינתיים, באנגליה דווח כי עתידו של המאמן לוט בערפל, ואחרי שאתמול דווח כי מאסימיליאנו אלגרי עשוי להחליפו, כעת יש שם חדש-ישן שנמצא על הכוונת: פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, שקושר לקבוצה בקיץ. 

נכתב כי סארי, שהתואר היחיד בו זכה בקריירה הגיע בעונה שעברה עם צ'לסי (גביע הליגה האירופית) לא הצליח להפיג את החששות ממינויו והשבריריות של הקבוצה מדאיגה מאוד את האוהדים. סארי יסיים את העונה, אך מעבר לכך קשה לראות אותו ממשיך. ב"סאן" דווח כי פפ הזהיר את שחקניו לגבי האפשרות שיעזוב בסוף העונה. עוד נכתב כי פפ, שזוהי עונתו הרביעית במועדון, לא נמצא בקבוצותיו לפרק זמן ארוך מזה והכישלון בליגה עשוי להשפיע.

עוד נאמר כי גורם המקורב ליובנטוס אמר לעיתון: "אנדראה אניילי מעולם לא הסתיר את התעניינותו בפפ והוא יעשה הכל כדי להבטיח את מעברו לשחור-לבן" ואף תיתן לו כוח מוחלט על הספסל ובחלון ההעברות. בינתיים דווח באיטליה כי המאמן סארי העניק הסברים למנהל הספורטיבי בארוחת ערב וניתח את ההפסד האחרון ובכלל את התקופה הפחות טובה.


שחקני יובנטוס מאוכזבים. "סארי מפסיד לעתים קרובות מדיי" (Alessandro Sabattini/Getty Images)

בינתיים ב"קוריירה דלה ספורט" נמתחה ביקורת על המאמן "לבדו", נכתב בשער העיתון. הוא סופג האשמות בשל העובדה שמיראלם פיאניץ' לא זוכה למנוחה ועל כן חלה ירידה תלולה ביכולתו, המערך הטקטי אינו ברור ואין ממש קשר בין חוליית הקישור להתקפה. גם ההגנה הגבוהה נחלה כישלון. "זה היה בסדר כל עוד הוא ניצח, אבל כעת הוא מפסיד לעתים קרובות מדיי". ג'ובאני קובולי, נשיא המועדון בין 2006 ו-2009 אמר: "כריסטיאנו רונאלדו לבדו זה לא מספיק. השחקנים הבכירים מזדקנים. אם פאולו דיבאלה כזה טוב אז מדוע רצו למכור אותו בקיץ? הקישור מאוד בעייתי, פיאניץ' עייף מאוד והיה רך במשחק האחרון".

 
בצל כל הביקורות, יובנטוס נכנסת לחודש חשוב מאוד במהלכו תתארח בצרפת במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון, ובאחד במרץ תארח את אינטר במשחק העונה בסרייה א'. בלם העבר והמאמן בהווה פאביו קנבארו, אמר כי לתוצאת המשחק תהיה השפעה ענקית על הזוכה בכתר ושיבח את היריבה: "אמרנו שאנטוניו קונטה הוא ערך מוסף, וכעת המועדון אפילו התחזק משמעותית בינואר. זו שתנצח במשחק תקבל דחיפה אדירה ותוכל לזכות בתואר".

מי שנפצע בתזמון בעייתי מאוד הוא דוגלאס קוסטה. לאחר שנבדק על ידי המועדון התברר כי הקשר סובל מפציעה בירך השמאלית וייעדר בין 15 ל-20 ימים. הוא יחמיץ את המשחק הראשון בחצי גמר הגביע נגד מילאן (חמישי, 21:40, שידור ישיר בספורט1), שני משחקי הליגה הבאים וגם את המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. עד למשחק החשוב נגד אינטר הוא אמור לחזור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי