לאציו קבעה שיא מועדון, קונטה: "שיחקנו טוב אבל חילקנו להם מתנות"

אנטוניו קונטה, סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ', לוקאס לייבה
אנטוניו קונטה, סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ', לוקאס לייבה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

ארץ המגף בטירוף אחרי המשחק באולימפיאקו. ב"גאזטה" נכתב: "הקישור הטוב באיטליה ריסק את הנראזורי". הביאנקוצ'לסטי הגיעו ל-19 משחקי ליגה ללא הפסד ושברו שיא נקודות. מילינקוביץ'-סאביץ': "הולכים על הסקודטו"

קבוצות: אינטר לאציו
(גודל טקסט)

איטליה עדיין נלהבת מקרב הצמרת באולימפיקו שבהחלט עמד בציפיות. אינטר של אנטוניו קונטה כבר הריחה את הפסגה כשאשלי יאנג הפך לשחקן האנגלי הראשון שכבש נגד לאציו בליגה הבכירה מאז דיוויד פלאט בינואר 1995 (במדי סמפדוריה), אבל ההמשך היה כולו של המארחת. צ'ירו אימובילה וסרג'י מילינקוביץ'-סאביץ' הובילו מהפך גדול וניצחון 1:2 של לאציו. המארחת טיפסה על חשבון אינטר למקום השני, במרחק נקודה בלבד מהפסגה והיא חולמת ובגדול על הסקודטו. הקבוצה של סימונה אינזאגי השיגה 56 נקודות בחלוף 24 מחזורים והשאירה מאחור את הקבוצה של עונת האליפות המיתולוגית ב-1998/99.

רק כדי להמחיש עד כמה העונה של השתיים מצוינת הרי שזו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הליגה בה שתי קבוצות נפגשות זו נגד זו במחזור ה-24 כשיש להן 107 נקודות יחד (לפני המשחק). בעונת 2017/18 כשנאפולי פגשה את לאציו והיו להן יחד 106 נקודות. כמו כן לאציו קבעה שיא מועדון עם 19 משחקים ללא הפסד.
 
 
"כאב ראש לאינטר בזמן שלאציו ויובה חוגגות", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". "הקישור הטוב ביותר באיטליה ריסק את הנראזורי בדרך לקאמבק". עוד נכתב: "הנשר עף יותר ויותר. לאציו הזו שווה אליפות". "לאציו המבורכת" נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" על רקע תמונה של מילינקוביץ'-סאביץ' שכבש שער. "לאציו היא המצטרפת הגדולה למירוץ על הסקודטו!". "לאציו צועקת ובגדול אחרי המהפך", נכתב ב"טוטוספורט".
 

קונטה: "אני חושב שהייתה הופעה טובה שלנו, זו התוצאה שממש לא מצאה חן בעיניי. חילקנו ללאציו שתי מטרות. במשחקים גדולים כאלה הפרטים הקטנים עושים את ההבדל. זה חלק מתהליך צמיחה. הבחורים חייבים ללמוד מזה. היינו רכים בשני השערים. הובלנו ולאחר מכן הרגשתי כאילו הקבוצה מפחדת. אני מודה לקבוצה על העבודה הקשה. אנחנו צריכים להיות גאים בכך שהיינו כה גבוה בטבלה".
 
 
כריסטיאן אריקסן עלה רק כמחליף. המאמן נשאל האם הוא ישחק מתחת לשני החלוצים: "אני מאמין שבכל סיטואציה עליך למצוא איזון בין הגנה והתקפה. אי אפשר לחשוב ששחקן אחד ישנה את גורלה של הקבוצה, מה גם שהגענו לאן שהגענו בלעדיו. עלינו להישאר רגועים, נעבוד קשה וניתן לשחקנים החדשים להתאקלם".
 
 
סימונה אינזאגי סיכם: "שיחקנו טוב מאוד נגד יריבה חזקה שהפסידה רק פעם אחת ב-24 משחקים. הקפדנו על קצב מדהים, שיחקנו נהדר. בהפסקה אמרתי לשחקנים שאם נמשיך לשחק באותה התשוקה ונוסיף קצת יותר איכות – נוכל להפוך את המשחק. אמרתי לבחורים לא לדאוג, ראיתי שהייתה קצת חרדה באימונים. הסברתי להם שהם פשוט צריכים לעשות את מה שאנחנו עובדים עליו. תמיד הצלחנו להסתדר עם פציעות והשעיות והראינו קבוצה חזקה. התגעגענו לקפטן שלנו סנאד לוליץ', אבל לא יכל לעזור ואחרים עשו עבודה נפלאה".


רומלו לוקאקו. זה לא היה היום של אינטר (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)
 

 
השנים האחרונות: "זה תהליך צמיחה מתמיד שלנו בארבע השנים האחרונות. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, כולם קרובים זה לזה. עלינו להבין שבכל סוף שבוע יש משחק קשה ומסוכן בסרייה א'. כבר זכינו בגביע ובסופר קאפ אבל זה לא מספיק לנו".
 
 
מילינקוביץ'-סאביץ': "אני זה שכבש את השער החשוב אבל כל הקבוצה השיגה את הניצחון. אנחנו משפחה ורוצים להמשיך ככה. אינטר הובילה במחצית אבל לא הייתה נהדרת. נכנסנו לחדר ההלבשה, אמרנו שצריך לשחק את המשחק שלנו כאילו התוצאה היא 0:0. אנחנו מרגישים מחויבים להשיג את המקום לליגת האלופות קודם כל אבל אם נהיה למעלה עד הסוף אז למה שלא נלך על הסקודטו? כמובן שאינטר לא מוותרת על התואר בגלל הפסד אחד".

חולמים בגדול על הסקודטו. סימונה אינזאגי ושחקני לאציו (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי