יובנטוס עוקבת: הסעיף של איקרדי שיכול לסנדל את פ.ס.ז'

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

החלוץ, שלא יחזור לאינטר אחרי שהסתכסך עם המועדון, יכול להטיל וטו אם הצרפתים ירצו לממש את אופציית הרכישה עליו. ומה הקשר למוחמד סלאח?

(גודל טקסט)

אחרי שמאורו איקרדי רשם מספר שנים טובות מקצועית באינטר אך עם לא מעט שערוריות מחוץ לכר הדשא, הנראזורי הבהירו בקיץ לחלוץ שימיו בקבוצה נגמרו. לקראת סיום חלון ההעברות הוא עבר בהשאלה לפריז סן-ז'רמן, במדיה כבש עד כה העונה 11 שערי ליגה ב-18 משחקים.

לאלופת צרפת אופציית רכישה על החלוץ הארגנטינאי, שעל פי הדיווחים נעה בין 65 ל-70 מיליון יורו. עם זאת, באיטליה נחשף כי השחקן הכניס לחוזהו סעיף מיוחד שעשוי לסנדל את הקבוצה אם תרצה להשאירו בקיץ, דבר שסביר בהחלט שיקרה אם קיליאן אמבפה יעזוב לריאל מדריד בקיץ הקרוב.

על פי הדיווח, איקרדי ואשתו וונדה קיבלו ייעוץ ממתווך בשם אוליסה סאביני להכניס לחוזה אופציה שגם אם פ.ס.ז' מעוניינת לרכוש את השחקן, הוא עצמו יכול להטיל וטו על המעבר. הדבר לא קיים לרוב בחוזי השאלה, שכן אם לקבוצות השואלות קיימת אופציית רכישה בחוזה היא חד צדדית והן יכולות לממש אותה כל עוד יחפצו.


וונדה איקרדי (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

אגב, אותו סאביני ייעץ גם למוחמד סלאח להכניס את הסעיף הזה לחוזהו בפיורנטינה, אליה הצטרף בהשאלה מצ'לסי ב-2015. בקיץ, הויולה רצו להשאיר את המצרי אצלם ולממש את האופציה, אך הוא הטיל וטו ובסופו של דבר עבר לרומא, ממנה נמכר לליברפול. השאר? היסטוריה.

ונחזור לאיקרדי. החלוץ מעוניין לשוב לאיטליה, כך נרשם בדיווח, והאופציה הריאלית אולי היחידה עבורו בליגה היא יובנטוס, שכבר הביעה התעניינות בו בעבר. הגברת הזקנה עוקבת אחר ההתפתחויות בנושא ועשויה לעשות מהלך בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי