רק באיירן ופריז כבשו יותר: 2:7 מפלצתי לאטאלנטה מול לצ'ה

דובאן ספאטה
דובאן ספאטה | Maurizio Lagana / Stringer

איליצ'יץ' (שער ושני בישולים) וספאטה (שלושער) רקדו על המגרש והעלו את מאזנה של הקבוצה מברגאמו ל-70 שערי ליגה העונה - יותר מברצלונה, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. רומא נעלה את הערב עם 3:4 מטורף אצל קליארי

קבוצות: אטאלנטה רומא
(גודל טקסט)

בצל התפשטות נגיף הקורונה ואחרי שחמישה משחקים נדחו, שני מפגשים בלבד ייערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-26 בליגה האיטלקית הבכירה. במשחק המוקדם, אטאלנטה המשיכה להבקיע בקצב מסחרר ודרסה 2:7 את לצ'ה. את הערב נעלה רומא שסיימה 'רק' ב-3:4 נגד קליארי.

לצ'ה – אטאלנטה 7:2
על כמה קטלנית ההתקפה של אטאלנטה יעיד הנתון הבא: בחמש הליגות הבכירות באירופה, רק באיירן מינכן (71) ופריז סן ז'רמן (75) כבשו יותר שערים העונה מהקבוצה מברגאמו, שהפציצה 70 שערים ב-26 מחזורים והתבססה במקום הרביעי בטבלה עם 48 נקודות. האורחת, שנמצאת במרחק נגיעה מעלייה היסטורית לרבע גמר ליגת האלופות, עלתה ליתרון כפול בזכות עצמי של ג'וליו דונאטי (17) ושער של דובאן ספאטה (22), שמצא את הרשת לאחר בישול נפלא של יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני, אך להפתעת כולם המארחת לא הרימה ידיים ואיזנה הודות לריקרדו ספונארה, שצימק בעצמו (29) והוסיף בישול לג'וליו דונאטי (40).

לצ'ה עלתה למחצית השנייה מעודדת מהאופי שהפגינה ב-45 הדקות הראשונות, אך להתקפה המשומנת של אטאלנטה היו תכניות אחרות והיא גמרה את הסיפור תוך רבע שעה. איליצ'יץ', כבר אמרנו? הסלובני הנפלא הבקיע את ה-15 שלו העונה (47) ואז נכנס לפעולה ספאטה, שהשלים שלושער (54 ו-62), השני מבישול נוסף של אליצ'יץ'. גם המחליפים, לואיס מוריאל (90) ורוסלן מלינובסקי (91), הצטרפו לחגיגה וקבעו 1:7 מפלצתי בסיום.

זו הייתה הפעם החמישית העונה שאטאלנטה הבקיעה לפחות חמישה שערים במשחק ליגה אחד (שלוש שביעיות ושתי חמישיות), כאשר במקביל לא פחות משלושה שחקנים שלה כבר כבשו בספרות כפולות העונה בליגה (איליצ'יץ' 15, מוריאל 12 וספאטה 11) ועושה רושם שהיד עוד נטויה.


ההצגה הכי טובה באיטליה (Gettyimages)

רומא – קליארי 3:4
אחרי שבלצ'ה נכבשו לא פחות מתשעה שערים, נשארנו עם טעם של עוד לקראת משחקה של רומא נגד קליארי, שלא אכזב והסתיים ב-3:4 משוגע. הפתיחה הייתה שייכת לז'ואאו פדרו שכבש את הראשון לזכות קלאירי בצ'יפ אלגנטי מעל פאו לופס בדקה ה-27. אך תוך פחות מדקה ניקולה קאליניץ' איזן והשלים מהפך בדקה ה-41.

יוסטין קלייברט הצטרף לחגיגה וכבש את השלישי של רומא בדקה ה-64 לאחר פריצה יפה כמעט מחצי מגרש. מנגד גסטון פריירו צימק בדקה ה-75 וכעבור שש דקות הנריך מחיטריאן כבש את הרביעי של רומא לאחר שעלה לנגיחה מכדור חופשי של אלכסנדר קולארוב. דקה לפני תוספת הזמן ז'ואאו פדרו השלים צמד לאחר שהחמיץ מהנקודה הלבנה אך כבש את הריבאונד ולמרות שקליארי כבשה שלושה שערים היא יצאה בידיים ריקות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי