יובנטוס הודיעה: דניאלה רוגאני נדבק בנגיף הקורונה

דניאלה רוגאני
דניאלה רוגאני | Gettyimages

בלם הגברת הזקנה בן ה-25 הפך לשחקן הראשון בסרייה א' שנדבק בנגיף. מהמועדון נמסר: "השחקן וכל מי שיצר מגע עימו יועברו לבידוד באופן מידי". גם אינטר השעתה את אימוניה. מה יהיה בגומלין נגד ליון?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הכדורגל האיטלקי כבר השבית את פעילותו עד להודעה חדשה ונראה למהלך הזה היה סיבה מוצדקת. הלילה (רביעי) הודיעה יובנטוס כי בלם הקבוצה דניאלה רוגאני בן ה-25 נדבק בנגיף הקורונה. מהמועדון נמסר: "השחקן עבר בדיקות והתגלה כנשא של נגיף הקורונה אחרי שהתאמן עם הקבוצה. יובנטוס תפעל כחוק בימים אלו כאשר רוגאני וכל מי שיצר עימו מגע, ייעברו לבידוד".

בעקבות כך, נראה שיחד עם רוגאני כל השחקנים והצוות המקצועי של יובנטוס יועברו ביחד איתו לבידוד ולמרות שהליגה האיטלקית מושבתת, עדיין לא ברור אם הגברת הזקנה תופיע למשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון, שייערך ביום שלישי הקרוב.

בנוסף יש לציין כי הבלם ישב על הספסל במהלך משחקה של יובנטוס נגד אינטר, שמתמודדת נגד חאטפה בשמינית גמר הליגה האירופית והודיעה מאוחר יותר כי היא תפסיק את אימוניה עד להודעה חדשה. אמנם כבר בשעות אחר הצהריים אופ"א הודיעה כי המפגש בין שתי הקבוצות יידחה, אבל נראה שכדור השלג סביב המגפה רק הולך וגדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי