ראשי הליגות באירופה מעריכים: לא יחזרו לשחק כדורגל לפני מאי-יוני

ליאו מסי, לואיס סוארס, אנטואן גריזמן
ליאו מסי, לואיס סוארס, אנטואן גריזמן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

יו"ר "לה ליגה" הספרדית התראיין והבהיר שהוא משוכנע שניתן יהיה לסיים את העונה: "השבוע יתקבלו החלטות מאוד חשובות". יו"ר ארגון השחקנים באיטליה: "יהיה זמן להתאושש ולהתארגן, הכי חשוב שאנשים יישארו בבתים"

(גודל טקסט)

ברחבי העולם החלו לחקות את צעדיהן של סין ומדינות המזרח והחלו בסגר, במטרה שתוך מספר שבועות (בתרחיש האופטימי) החיים יחזרו לשגרה, אבל בעולם הספורט, על אף השבתתו המוחלטת, אין לראשי הליגות והקבוצות ברירה אלא לנסות ולהיערך לחזרה למגרשים. הבוקר (שני) גם פורסמו ראיונות עם בכירי הענף בספרד ובאיטליה וכמו בארצות הברית, שם ראשי ה-NBA מאמינים שתרחיש אופטימי הוא חזרה בחודש יוני, התקווה היא לשוב לכר הדשא לכל המאוחר ביוני.

נשיא "לה ליגה", חאבייר טאבס, משוכנע שהליגה הספרדית תשוחק במלואה. אמנם התפרצות הנגיף במדינה חמורה מאוד ונמצאת בעליית מדרגה, אולם טאבס משדר אופטימיות לקראת פגישת הוודיאו של ראשי הענף מחר בחסות אופ"א: "יצטרכו להתקבל שם החלטות חשובות, זה שבוע חשוב מאוד. אני בקשר עם האנשים באיטליה, בגרמניה ובמדינות אחרות וכולנו עובדים על מציאות פתרונות".

טאבס גם נשאל על כך שעלתה האפשרות לסיים את העונה במתכונת פלייאוף: "נשארה לנו רבע עונה לשחק ואין ספק שהשבוע יתקבלו החלטות מאוד חשובות בכל אירופה".

דברים דומים אמר גם יו"ר ארגון השחקנים באיטליה, דמיאנו תומאסי, שהעביר עשור ברומא ככדורגלן ולאחר מכן שיחק בין השאר בלבאנטה הספרדית ובקווינס פארק ריינג'רס: "זה כמעט בלתי אפשרי שיחזרו לשחק באפריל. התקווה היא שנוכל לשחק בסוף חודש מאי או ביוני, אבל הדבר הכי חשוב כרגע שנמצא בעדיפות עליונה הוא שכולם יבצעו את המוטל עליהם ויישארו בבתים, רק ככה נצליח. יהיה זמן להתאושש ולהתארגן, כעת צריך להתמקד בחולים בבתי החולים ולסייע ככל שניתן".


דיבאלה ורונאלדו. חודשיים לפחות עד שיחזרו? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי