בופון: "אני לא פורש כי אני מכבד את החלומות שהיו לי. מסתגל למצב בבית"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Emilio Andreoli/Getty Images

השוער הוותיק התראיין לאתר הרישמי של יובה וגילה שאהד אותה כילד. מדוע הוא ממשיך? "אני מרגיש טוב, אז מה אם כמעט תליתי את הנעליים לפני שנתיים. הייתי נרגש בעבר אם היו אומרים לי שאגיע להיות שוער בסרייה C"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

איטליה היא המדינה המושפעת ביותר באירופה מנגיף הקורונה ההרסני, ויובנטוס הייתה הקבוצה הבכירה הראשונה שנקלעה לבידוד. השוער ג'אנלואיג'י בופון (42) התראיין היום (רביעי) לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על התקופה הזמנית הלא פשוטה ובעיקר הצהיר: "אני לא מתכוון לפרוש" והסביר גם למה. הוא נשמע כהרגלו מלא תשוקה לקראת ההמשך.

בופון חשף סוד: "רוצים גילוי? מעולם לא אמרתי את זה עד עכשיו, אבל כילד, עד גיל שבע, אהדתי את יובנטוס. אבל בהמשך התאהבתי בג'ובאני טראפטוני וכשהוא הלך לאינטר (ה-1986), אפשר להגיד שתמכתי באינטר".

הקשר עם יובה: "החזרה שלי הייתה מאוד טבעית. בסופו של דבר הייתה לי שנה נפלאה בפ.ס.ז', ואני חייב לומר שהייתי זקוק לזה בשביל הנפש. עם זאת, ברור שתמיד הייתי בקשר עם יובה. עם הנשיא, עפ פאביו פארטי המנהל המקצועי, עם החברים הוותיקים. שיחקתי בחו"ל עונה אחת מבלי לחתוך את חבל הטבור. לא שכחתי את כל מה שעברתי". עד כה בופון, שחזר ליובה אחרי הרפתקה קצרה בפריז סן ז'רמן על תקן שוער שני לוויצ'ך שצסני, רשם 11 משחקים ונראה לא רע בכלל. הוא ספג בסך הכל שבעה שערים.


בופון עם רונאלדו (Yifan Ding/Getty Images)

 

ממשיך לשחק: "נכון שלפני שנתיים כמעט פרשתי. אני לא יודע מה יהיה. אבל אני לא מפסיק לשחק כי אני עדיין מרגיש טוב, ומעבר לכך אני ממשיך לחיות את החלום שהיה לי בילדותי. באותה התקופה מעולם לא האמנתי שאגיע לאן שאגיע. הייתי מתרגש גם אם היו אומרים לי שאהיה שוער בסרייה C".

 

החיים החדשים בצל הקורונה: "זה מצב מורכב מאוד אבל צריך לתת כבוד לאחרים ולעקוב אחר ההוראות שנותנים לנו. המצב הקשה הזה יאחד אותנו עוד יותר כעם". 

לאחר מכן הוסיף: "אני לא מרגיש רע בבית. לקח לי יומיים-שלושה להסתגל אחרי מצב רוח רע. עכשיו אני מרגיש טוב. כיף לי לבשל. כשצריך – אני יודע לעשות את זה. המתכון שלי הוא פסגה עם רוטב עגבניות וטונה. אני חושב שזו מנה מושלמת כבר 25 שנה", התבדח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי