נשיא יובה לשעבר תקף את רונאלדו, הסרייה א' תשוב רק ביולי?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

ג'ובאני קובולי כעס: "הוא אמר שהוא נוסע לאימו אבל כל היום מצטלם בבריכה וליד חדר הכושר, בגללו עזבו שחקנים נוספים את המדינה". נשיא ההתאחדות: "אפנה לאופ"א כדי לחרוג מהתאריכים, מתחנן שיפעלו עם השכל הישר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

באיטליה אמנם ניסו לשמור על אופטימיות בתחילת התפשטות מגיפת הקורונה אך בארץ המגף, שסובלת משיעור התמותה הגבוה ביותר כתוצאה מהווירוס, מבינים לאט לאט שבלתי אפשרי לחזור לשגרה ובין היתר לשחק כדורגל. נשיא ההתאחדות אמר אמנם שאין סיכוי שהעונה הזו תימחק אך היעד הריאלי לחידושה הוא רק בחודשים יולי או אוגוסט, מה שלא מתכתב עם התאריכים אותם הגדירה אופ"א.

 
גבריאל גרבינה אמר: "כל עוד אני יכול, איני מאבד תקווה לגבי חידוש הליגה, אעשה הכל כדי שזה יקרה. אני מודע לכך שקשה מאוד לחשוב על תאריך וזה מוקדם, אנסה להישאר חיובי, אפילו במחיר של לבקש את תמיכתה של אופ"א ופיפ"א כדי לחרוג מה-30 ביוני וננצל גם את יולי ואוגוסט".
 
נשיא ההתאחדות הוסיף: "כרגע אין מקום לאינטרסים אישיים, אני מתחנן שיפעילו את השכל הישר. נקיים פגישה חדשה עם הממשלה שתעבוד על שורה של הצעות הנוגעות לתיקונים מסוימים. אנחנו לא מחפשים כסף, אנחנו מבינים שהמדינה במשבר. אנחנו רק מבקשים לחזור לחדש את המשחקים כשיהיה ניתן".
 

מקרה של ביטול העונה: "אני מחשיב סיטואציה כזו כנוראית, החלטה שתפגע ברוח הספורט ותוריד את ערך התחרות, זה יוביל לתרחיש לא נעים, אני לא רוצה להרהר על כך אפילו".
 
 
עוד באיטליה, ג'ובאני קובולי ג'יגלי, נשיא יובנטוס לשעבר, העביר ביקורת חריפה על כריסטיאנו רונאלדו לאור העובדה שדילג על ההסגר ונסע לפורטוגל. רונאלדו חזר למולדתו כדי לשהות לצד אימו שעברה שבץ מוחי אך התמונות של הכוכב ליד הבריכה ובחדר הכושר בלתי חולצה הוציאו אותו משלוותו.
 
 
"העניינים ביובנטוס הסתבכו כשהוא עזב. הוא אמר שהוא נוסע לפורטוגל בגלל אימו אבל כרגע הוא רק מצטלם בבריכה. הוא היה המקרה החריג הראשון ובעקבותיו עזבו עוד שחקנים את המדינה. זה לא טוב ששחקנים רבים מהסרייה א' יצאו מאיטליה. כשהשחקנים ישובו למדינה, יהיה קשה יותר לחזור לכושר כי הם יצטרכו לשהות בהסגר במשך שבועיים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי