כמו ב-NBA: הצעה לשינוי שוק העברות אחרי משבר הקורונה

כריסטיאנו רונאלדו, וירג'יל ואן דייק, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו, וירג'יל ואן דייק, ליאו מסי | JONATHAN NACKSTRAND,FABRICE COFFRINI,JOHN THYS/AFP via Getty Images

המנהל הספורטיבי של יובנטוס הסביר במהלך ראיון ב'טוטוספורט' שבעקבות המצב הנוכחי, צריך להעתיק את השיטה מהספורט האמריקאי ולבצע טריידים. וגם: מי לדעתו תרוויח מהסיפור?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לא ברור איך ייראה שוק העברות בתום משבר הקורונה, אבל דבר אחד בטוח – המצב הנוכחי לא יישאר. הסכומים המוגזמים יקטנו באופן משמעותי ואנו צפויים לראות בשנים הבאות עסקאות שפויות הרבה יותר.

הצעה מעניינת נשמעה מפי של פאביו פראטיצ'י, המנהל הספורטיבי של יובנטוס שאמר במהלך ראיון ל'טוטוספורט' שהוא חושב שצריך לשנות את אופי העסקאות לזה של הספורט האמריקאי וה-NBA בפרט – משמע לערוך טריידים בין השחקנים במקום לשלם סכומים מנופחים בין המועדונים.

"צריך לערוך טריידים בגלל המצב שקורה עכשיו בכדורגל וסביר להניח שחלק הקבוצות כמו בגרמניה, ירוויחו מהמשבר הכללי בגלל בסיס כלכלי חזק יותר מאחרים. אמר פאביו פראטיצ'י.


רוצה לעבור לשיטת טריידים. פאביו פראטיצ'י (Gettyimages)

בעשור החולף ניתן להגדיר את שיטת העבודה של יובנטוס כ'אמריקאית', בזכות עסקאות חכמות ללא סכום העברה כמו אנדראה פירלו, פול פוגבה, דני אלבס, לוסיו קינגסלי קומאן, סמי חאדירה, אדריאן ראביו, אמרה צ'אן, ארון ראמזי ואחרים שהפכו לשחקנים חשובים במועדון, או לכל הפחות נמכרו בסכומים נאים וייתכן שדווקא למרות הצהרת הכוונות עם רכישת כריסטיאנו רונאלדו תמורת 117 מיליון יורו, שינוי כזה יכול לעשות לה רק טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי