כריסטיאנו רונאלדו רגוע? כך הליגה האיטלקית תחודש

תיאו הרננדס, פאולו דיבאלה
תיאו הרננדס, פאולו דיבאלה | Tullio M. Puglia/Getty Images

בארץ המגף שוקלים פתרונות יצירתיים שטרם היו - הקבוצות עשויות לעבור לרומא למרתון משחקים ב-45 ימים, ללא קהל, ללא כתבים וגם בלי מערכת ה-VAR. וגם: פאולו מאלדיני החלים מהקורונה

(גודל טקסט)

 איטליה היא המדינה שסובלת יותר מכל מדינות אירופה מנגיף הקורונה ותושבים רבים מתים מדי יום. חזרה לשגרה נראית כרגע מעט מופרכת, אך בארץ המגף לא מאבדים תקווה לגבי השלמת עונת הכדורגל 2019/20. לאחר הדיווחים על כך שיובנטוס ואינטר כבר ביקשו מהשחקנים להתכונן לחזרה לאימונים, ב"לה רפובליקה" נחשפה הדרך המיוחדת בה הסרייה א' תגיע לסיומה. התאריכים הפוטנציאליים לשובה של הליגה הם ה-24 במאי, 31 במאי או בשבעה ביוני.

 
 
ההתאחדות לכדורגל עובדת על רעיון יצירתי במיוחד שלא נוסה בעבר. באיטליה מדברים על העברת כל 20 הקבוצות לעיר רומא, במעין מתחם מבודד לכל קבוצה במשך 45 ימים. אימונים ומשחקים יתקיימו במתקנים העומדים לרשות העיר, יחד עם אמצעי בטיחות.
 
 
תתאפשר בדיקות מרובות של שחקנים ושאר עובדי המועדון. מה החסרונות? המשחקים ייערכו בדלתיים סגורות כמובן, ללא קהל וגם ללא כתבים. הרעיון יפחית את הנסיעות הנרחבות והקשר עם אנשים מחוץ למועדון יהיה מינמלי. בתוכנית הזו המשחקים יתקיימו גם ללא מערכת ה-VAR שזקוקה כמובן לשופטי מסך, אך לשם כך יהיה דרוש הסכם חתום על ידי כל 20 הקבוצות.


כדורגל ללא קהל? (Emilio Andreoli/Getty Images)
 

 
מבחינה גיאוגרפית, בניגוד ללומברדיה, מחוז שנמצא בצפון מערב המדינה, דרום איטליה נחשב לאיזור שנפגע פחות מווירוס הקורונה. הוא נחשב למקום הבטוח ביותר אם התוכנית תתקדם.
 
 
עוד בכדורגל האיטלקי, בתקשורת המקומית ("גאזטה דלה ספורט") ישנם דיווחים שטרם אומתו לפיהם פאולו מאלדיני החלים סופית מהקורונה כמו גם בנו דניאל. לאחר שהתאושש, מאלדיני כבר חזר לעבודתו במילאן והוא מתכנן את המשך העונה על אף שיש סימן שאלה גדול האם ימשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי