באיטליה מציגים: התוכנית של יובנטוס לאחר הקורונה

כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי | ISABELLA BONOTTO / Contributor

לפי "טוטוספורט", המאמן סארי כבר גיבש את הרשימה שלו. פיאניץ', רוגאני ודה שיליו בדרך החוצה, מה עם קורה עם דה ליכט ורונאלדו? וגם: הצפי לחזרה לאימונים ודיבאלה משחזר את הצטרפותו לביאנקונרי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

באיטליה מתחילים לדבר לאט ובזהירות על חזרה לשגרה. יובנטוס ואינטר כבר יצרו קשר עם כל השחקנים שנמצאים מחוץ לאיטליה וביקשו מהם להיערך לקראת חזרה אפשרית לאימונים בסיום החודש. כל שחקן שיגיע מחו"ל יצטרך להיכנס להסגר למשך 14 ימים. הדד ליין הוא עד ה-13 באפריל. ביובה עצמה מדובר ברשימה ארוכה של שחקנים: כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגוואין, דוגלאס קוסטה, דנילו, אלכס סנדרו, מיראלם פיאניץ', סמי קדירה, אדריאן ראביו, ווישצ'ך שצ'סני וכמובן שלושת השחקנים החולים – פאולו דיבאלה, בלז מטווידי ודניאל רוגאני.

 
כמובן שהקורונה לא פוסחת על אף מועדון גדול, גם לא על יובה. אלופת איטליה מתכננת את היום שאחרי הקורונה, בידיעה שהמשבר לא יסתיים בחודשים הקרובים אלא גם ישליך על העונה הבאה 2020/21. לפי "טוטוספורט" המאמן מאוריציו סארי כבר הגיש את הרשימה שלו להנהלה.
 
 
בשער העיתון נכתב על רקע תמונותיהם של כריסטיאנו רונאלדו ודה ליכט – "נשארים בוודאות ביובה", והשניים הם הסיפור הגדול. נכתב כי רונאלדו מעביר מסרי אהבה מהבידוד שלו בפורטוגל והוא צחק על הדיווחים שיחזור לספרד. ביובה מעריכים מאוד את ההירתמות של הכוכב לקיצוץ בשכר, יש לו מערכת יחסים נפלאים עם קברניטי המועדון והוא רוצה לעמוד במשימה – לזכות בכל התארים, עם דגש על ליגת האלופות. הוא יכבד את חוזהו עד 2022. 

 

 

לגבי דה ליכט, שקושר גם כן לריאל מדריד וקבוצות אחרות, הבלם לא מוריד את הראש על אף קשיי הסתגלות ורוצה "ללמוד מבית הספר הטוב ביותר" כדי להפוך לבלם הטוב בעולם. הוא רואה בחבריו לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני כמודלים לחיקוי. שני הבלמים הוותיקים, כמו גם השוער ג'יאנלואיג'י בופון, רודריגו בנטקור ומריח דמירל הם בלתי ניתנים להעברה.
 
 
השחקנים שכן עלולים לשלם את המחיר ויובה שוקל בכובד ראש למכור אותם הם הקשר פיאניץ' שחגג לפני ימים אחדים את יום הולדתו ה-30 ולאורך העונה נמתחה ביקורת על כך שירד ביכולתו, הבלם דניאלה רוגאני וכן המגן מתיו דה שיליו.
 
עוד ביובה,  דיבאלה התראיין לאתר הרישמי של המועדון וסיפר על הגעתו לקבוצה: "אני זוכר את היום הזה כאילו הוא היה אתמול. הייתי בביתי בפאלרמו עם אמי ואחרים. דיברנו על העתיד, הקבוצה בה אשחק, היו הרבה מאמנים ומועדונים שצלצלו. לא סגרתי את הדלת בפני אף אחד, אבל ידעתי שבמוקדם או במאוחר תגיע השיחה מיובה, זה מה שרציתי. דיברתי עם המנהל המקצועי והוא אמר לי שיעשה הכל כדי שאצטרף. חיבקתי את אמא ואמרתי לה: 'אני לא רוצה ללכת לשום מקום אחר'". דיבאלה נרכש בקיץ 2015 בתמורה ל-40 מיליון יורו. עד היום כבש 91 שערים והוסיף 36 בישולים ב-216 הופעות. לפי דבריו, נראה שיהיה קשה להזיזו מטורינו.

מיראלם פיאניץ'. צריך להתחיל לארוז? (Paolo Bruno/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי