"זלאטן ברמה של מסי ורונאלדו. הוא זכה בתארים בכל מקום"

ליאו מסי, זלאטן איברהימוביץ'
ליאו מסי, זלאטן איברהימוביץ' | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

רוברטו מנצ'יני התראיין ושיבח את החלוץ ששיחק תחתיו: "הוא ייזכר כאחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה". על האפשרות שקפטן בארסה יצטרף לאינטר: "אני בטוח שמוראטי היה מנסה לצרף אותו". וגם: נבחרת איטליה והיורו

(גודל טקסט)

בימים אלה היה רוברטו מנצ'יני אמור לגבש כנראה תוכניות אחרונות לקראת יורו 2020 עם נבחרת איטליה, אך משבר הקורונה עצר הכל. בינתיים, מאמן איטליה הוא מרואיין מבוקש. מנצ'יני שיבח את זלאטן איברהימוביץ' שעשוי להישאר במילאן, וטען שהוא ברמה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ניתח את האפשרות שלמסי יגיע לארץ המגף וגם התייחס לנבחרת שלו כמובן.

מנצ'יני אמר על החלוץ איתו זכה בשלוש אליפויות רצופות בין 2006 ו-2009: "הוא ייזכר כאחד החלוצים הגדולים בכל הזמנים. הוא באותה הרמה כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. הוא זכה באליפות בכל ליגה אשר הלך אליה וכבש המון שערים. גם העונה במילאן הוא נראה טוב, אני לא יודע מה התוכניות שלו לעתיד.

 
על השמועות שמקשרות את ליאו מסי לאינטר: "אני חושב שאם מאסימו מוראטי היה נשאר באינטר אז הוא ללא ספק היה מנסה להחתים את מסי ברגע הזה. אחרי הכל, הוא הביא את רונאלדו לאינטר (קיץ 1997) כשהיה השחקן הטוב בעולם".

זלאטן. ברמה של מסי ורונאלדו? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

 

חידוש הכדורגל: "צר לי על אלה שאיבדו את יקירהן, מדובר במשפחות רבות. הלוואי והדברים יחזרו להיות כפי שהיו. חשוב שהכדורגל יחזור כי הוא מקור ללכידות חברתית ואנחנו כאומה ראויים לחגוג שוב".
 
 
נבחרת איטליה: "אני שמח שגרמנו לאוהדים לאהוב אותנו שוב לאחר תקופה קשה. השגנו את זה באמצעות תוצאות מעולות ומשחקים טובים. השחקנים הבינו שהם בכלל לא רעים, רק היה עליהם להאמין בעצמם".
 
 
כשנשאל על האפשרות לזכות ביורו אמר: "הנבחרת שלי תשתפר עוד עד שהטורניר יתחיל, העניין הוא שגם הנבחרות האחרות ישתפרו. אני חושב שהנבחרת שלנו צעירה מאוד ומדובר בעונה שנה של ניסיון שתעשה עבורנו את ההבדל. החזרת הגביע לאיטליה אחרי האסון הזה תהיה נהדרת. יש לנו את האיכות לעשות את זה".


מנצ'יני (Claudio Villa/Getty Images)
 

 
על ניקולו זאניולו, הקשר המוכשר של רומא שספג פציעה קשה בחודש ינואר: "הוא יחזור חזק וזו תהיה שנה חשובה מאוד עבורו. הוא יכול לשחק בצד ימין ובמרכז אבל לדעתי העמדה המתאימה לו היא בכנף במערך של שלושה בלמים". נזכיר כי מנצ'יני כבר אמר שהדלת של הנבחרת לא סגורה עבור מריו באלוטלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי