יגיע במקום היגוואין? דיווח: יובנטוס תגיש הצעה על קיין

הארי קיין
הארי קיין | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

הארגנטינאי בדרך החוצה מהקבוצה, בשל התנגדותו לחזור לאיטליה והגברת הזקנה סימנה את חלוץ טוטנהאם, שיעזוב את לונדון רק תמורת 200 מיליון ליש"ט

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בזמן שחלוץ יובנטוס גונסאלו היגוואין מתנגד לחזור לאיטליה כדי לטפל באמו המתמודדת עם מחלת הסרטן בארגנטינה, באיטליה טוענים שהגברת הזקנה מצאה מחליף לארגנטינאי בן ה-32. לפי 'קוריירה דלו ספורט' התנהגותו של היגוואין עלולה להוביל לסיום דרכו בקבוצה ולהביא את כוכב טוטנהאם הארי קיין על חשבונו.

עם זאת לא יהיה קל בכלל להעביר את קפטן נבחרת אנגליה לטורינו. קיין מבוקש גם על ידי ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד והבעלים דניאל לוי לא מוכן לשחרר אותו בסכום הנמוך מ-200 מיליון ליש"ט ולפי הערכות אם היגואין יימכר, יובנטוס תרוויח עליו כ-27 מיליון יורו בלבד בגלל שחוזהו מסתיים ב-2021.

כך או כך, היגוואין אמור לסיים את דרכו ביובנטוס. החלוץ הארגנטינאי שהיה כבר בדרך החוצה בעונה שעברה, קיבל הזדמנות נוספת בזכות היחסים הטובים עם המאמן מאוריציו סארי, אך תפוקתו בסרייה א' לא מספקת עם חמישה שערים בלבד ב-23 הופעות והבעלים אנדראה אניילי מבין שכדי לזכות בליגת האלופות לראשונה מאז 1996, כריסטיאנו רונאלדו זקוק לחבר צוות איכותי יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי