דיווח: נאפולי סימנה את אומטיטי כמחליף של קוליבאלי

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

הקבוצה מדרום איטליה חושבת על בלם ברצלונה, שלא שיחק הרבה בשנתיים האחרונות בגלל פציעות ומחירו עשוי לרדת משמעותית בעקבות משבר הקורונה. במקביל, הסנגלי מחוזר נמרצות על ידי ריאל, פריז ויונייטד

(גודל טקסט)

עתיד הכדורגל עדיין לוט בערפל בגלל הקורונה, אך הקבוצות הגדולות ברחבי העולם ממשיכות להיערך ליום שאחרי המגיפה. האם נאפולי כבר השלימה עם עזיבתו של הבלם המצטיין קאלידו קוליבאלי? לפי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון הספרדי "ספורט", שטען כי הקבוצה מדרום איטליה סימנה מועמד מוביל לחזק את מרכז ההגנה, עושה רושם שהמאמן ג'נארו גאטוסו חושב על דרכים למלא את החלל שעלול להיווצר בעמדה.

בהנחה שקוליבאלי אכן יימכר, השם שבנאפולי היו רוצים לראות במקומו הוא סמואל אומטיטי הצרפתי מברצלונה, שהוערך ב-50 מיליון יורו לפני הקורונה ומחירו עשוי לרדת בצורה משמעותית בעקבות ההשפעות הכלכליות הרבות של המגיפה. באשר לשחקן נבחרת סנגל, לו חוזה עד 2023 בדרום איטליה, הוא מחוזר נמרצות כבר תקופה ארוכה על ידי שלל מועדונים בכירים כמו ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן.

אומטיטי בן ה-26 נרכש על ידי ברצלונה מליון ב-25 מיליון יורו בקיץ 2016 והוא מחזיק בחוזה עד קיץ 2023 בקאמפ נואו. בשתי העונות הראשונות שלו הוא רשם 50 הופעות ליגה, אולם בשנתיים האחרונות הוא סבל מפציעות בברכו ושותף בסף הכל 25 פעמים. כתוצאה ממצבו הפיזי והירידה בכושרו, לא מן הנמנע שברצלונה תחליט להשתדרג בעמדה הזו ותסכים לשחררו.


בדרך ליעד חדש? קאלידו קוליבאלי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי