אינטר הבהירה לברצלונה: התנאים החדשים למכירת לאוטרו מרטינס

לאוטרו מרטינס חוגג
לאוטרו מרטינס חוגג | Emilio Andreoli/Getty Images

בספרד ובאיטליה נטען שהנראזורי מוכנים להתגמש במחירו של הארגנטיני, אך הסכום עדיין גבוה עבור הקטלונים. כעת נכנס למשוואה שחקן חדש - היחיד שהאיטלקים מוכנים לקבל בטרייד בתמורה להפחתת הסכום על החלוץ

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה לא מוכנה לוותר על לאוטרו מרטינס ונראה שגם אינטר מפנימה זאת ומוכנה להתגמש בדרישותיה. אחרי שללא יוצא מן הכלל טענו האתרים בספרד ובאיטליה שהנראזורי ידרשו את מלוא 110 מיליון יורו עבור החלוץ הארגנטיני, כנראה שגם בהשפעת משבר הקורונה וההשלכות הכלכליות שבעקבות השבתת הכדורגל והמשחקים העתידיים שייערכו ללא קהל, במילאנו הורידו את מחירו.

לפי הדיווחים הבוקר (חמישי), באינטר הבהירו לברצלונה כי אין בכוונתם לנהל שום מו"מ על לאוטרו מרטינס ושהם מוכנים להפחית בדרישתם אם יקבלו עבורו 90 מיליון יורו במזומן במקום גובה סעיף השחרור. בנוסף, אחרי שברצלונה הציעה לאינטר מספר שחקנים כדי להוזיל את עלות החלוץ, אנטוניו קונטה הבהיר מי השם אותו הוא ירצה לקבל בתמורה: אמרסון רויאל.

ברצלונה עד כה הציעה 50 מיליון יורו במזומן בנוסף למספר משחקני הקבוצה וביניהם נלסון סמדו או ג'וניור פירפו, אך היחיד שהוצע ומעניין את ראשי אינטר הוא ארתורו וידאל שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו בקטלוניה. כעת, לפי "לה גאזטה", המגן בן ה-21 שמושאך מברצלונה, אמרסון רויאל שמשחק בשנה האחרונה בבטיס, הוא היחיד למעט וידאל שאינטר תרצה לקבל בתמורה ללאוטרו, מבין השחקנים שהוצעו כמובן. 

אמרסון נרכש מאתלטיקו מיניירו הברזילאית תמורת 12 מיליון יורו בקיץ שעבר, אחרי שהרשים במדי בטיס במדיה שיחק כמושאל – ואצלה הוא ממשיך לשחק גם היום, כחלק מהעסקה שנעשתה עם ברצלונה. ב-23 משחקים בליגה הספרדית העונה, הוא כבש שלושה שערים ובישל עוד חמישה ומחירו זינק לכ-20 מיליון יורו – כך שאם ברצלונה תסכים להעבירו תמורת לאוטרו, אינטר תסכים לקבל גם פחות מ-90 מיליון יורו במזומן. מעבר אליו, וידאל היחיד שאולי עשוי להצטרף לטרייד אפשרי, אך העובדה שהוא מסיים חוזה בעוד שנה לא תשפיע בצורה ניכרת על המחיר של מרטינס.




אמרסון נצמד למסי במפגש ביניהם בין בטיס לברצלונה (Aitor Alcalde/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי