"המטרה של כריסטיאנו רונאלדו היא לשבור את השיא של פלה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אם תשאלו את גארי נוויל, מגן העבר ששיחק שש שנים עם הפנומן בן ה-35 מפורטוגל, הוא לא יפרוש לפני שיגיע ליעד: "הוא מהשחקנים היחידים ששיחקתי איתם שתמיד הצהיר שחשובים לו התארים האישיים"

(גודל טקסט)

קרוב לחודשיים מאז שעונת 2019/20 הופסקה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ובעולם הספורט מנצלים את הפגרה הארוכה שנוצרה לראיונות, לחשיפות מן העבר וגם לסיפורים פיקנטיים אודות הכוכבים הגדולים ביותר. מי שכבר עשה זאת פעמים רבות בשבועות האחרונים הוא גארי נוויל, אקס מנצ'סטר יונייטד שסיפר מדוע עזב כריסטיאנו רונאלדו את השדים האדומים וגם שפך אור על מערכת היחסים בין CR7 לוויין רוני, אולם הערב (שישי) התייחס לפן נוסף של הפנומן הפורטוגלי.

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים גם כיום, בגיל 35, וזה לא מקרי שיש לו עשרות תארים אישיים בקריירה הארוכה והמפוארת – רק בתואר הנכסף "כדור הזהב" הוא זכה חמש פעמים, מפגר בזכייה אחת אחרי ליאו מסי. לאורך השנים התעסקה התקשורת פעמים רבות באובססיה של CR7 לשערים ולתארים אישיים, ולפי נוויל ששיחק איתו במשך שש שנים, יש סיבה טובה לכך.

נוויל טוען שהמטרה הבאה של כריסטיאנו רונאלדו בקריירה היא לעבור את הכדורגלן האגדי פלה, ככל הנראה היחיד שהבקיע מעל 1,000 שערים בקריירה. "הרצון שלו להפוך להיות השחקן הכי טוב בעולם היה משהו שלא מהעולם הזה. הוא אחד השחקנים היחידים ששיחקתי איתם בקריירה שהצהיר באופן חד משמעי באופן פומבי שהתארים האישיים מאוד חשובים לו. הוא תמיד רצה להיות הכי טוב ומה שהוא עושה לכל אורך השנים פשוט יוצא דופן. הוא עבד קשה בשביל כל ההישגים והתארים שזכה בהם".


כריסטיאנו רונאלדו עם גיגס ונוויל (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

נוויל נשאל אם זו אובססיה והשיב: "האובססיה שלו היא להבקיע כמה שיותר שערים, לעבוד קשה מדי יום ולהיות בכושר הכי טוב שהוא יכול. אני חושב שהוא מרים את רמת המקצוענות שלו בכל שנה. לדעתי התוכנית שלו היא לשבור את השיא של פלה ולהיות השחקן הכי גדול בכל הזמנים. הוא גם מבין שהוא יכול להיות הכי גדול, כי הוא שיחק בקבוצות שתמיד הצליחו וזכו בתארים".

יש לציין שפלה הגיע לאלף שערים כולל הופעות לא רשמיות, אך המספר הרשמי הוא 767. משם כריסטיאנו רונאלדו בן ה-35 רחוק רק 32 שערים, לאחר שכבש 725 באלף הופעות רשמיות בקבוצות ובנבחרת, ללא משחקי ידידות. לליאו מסי, אגב, יש 697 שערים ב-856 משחקים.




פלה. רונאלדו יעקוף אותו? (AFP VIA GETTY IMAGES)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי