המנהל הספורטיבי של יובנטוס: "עכשיו יהיה קשה יותר להביא את פוגבה"

פול פוגבה
פול פוגבה | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

פאביו פראטיצ'י סיפר ב'סקיי ספורט איטליה' על האפשרות להשיב את הקשר הצרפתי: "הוא שחקן נהדר, אבל פחות מועדונים ינסו לצרף אותו בגלל מחירו". וגם מציע פתרון לשוק העברות: "אנו צריכים ללמוד מה-NBA"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

המנהל הספורטיבי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י התראיין היום (ראשון) ב'סקיי ספורט איטליה' וסיפר על התוכניות של הגברת הזקנה ביום שאחרי משבר הקורונה: "לא הגשתי הצעה למנהלת, אבל רק אמרתי את דעתי ששוק העברות צריך להיות דומה לזה של ה-NBA".

"למועדונים בוודאי יהיו כעת יותר קשיים להתמודד איתם, בעקבות כמות הכנסות נמוכה יותר ולכן נצטרך להיות יצירתיים יותר ולחשוב איך יהיה ניתן לשנות את שוק העברות. אני מצפה לטריידים רבים כי ברור שאיננו יכולים לעשות דרפאט מכיוון שה-NBA היא ליגה סגורה, אבל עלינו לקחת יותר מהספורט האמריקאי בכלל".

"יש פחות מזומנים וזה ברור לכולם. אנחנו עוברים תקופה קשה ולא רק בכדורגל, ההשלכות יורגשו בכל מקום. לכן אני חושב שאם נחליף שחקנים בין 12-15 המועדונים הבכירים בעולם, ערך העברות לא יירד, אבל אם אתה רוכש שחקן חדש זה כבר סיפור אחר".


שחקני יובנטוס יעברו בטריידים? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

בהמשך דיבר פראטיצ'י על הדיווחים שיובנטוס תנסה להחזיר את פול פוגבה ורוצה לעשות זאת דרך טרייד שיעביר את מיראלם פיאניץ' ודוגלאס קוסטה למנצ'סטר יונייטד: "פוגבה הוא שחקן נהדר, אבל כיום קשה לצרף שחקן ברמה שלו בגלל העלות הגדולה שלו. האפשרויות הן או שיהיו פחות קבוצות שיגישו עליו הצעה, או שהמחיר שלא יירד משמעותית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי