"נגד הקטנות רונאלדו מאופק, במשחקים הגדולים הוא מתעלה"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Alessandro Sabattini/Getty Images

קייליני החמיא לכוכב הפורטוגלי: "בליגת האלופות הוא פשוט מדהים, מרגיש שהרגע הגדול מגיע ומחמם מנועים". ברנרדו סילבה, חברו לנבחרת סיפר: "גם באימונים הוא תמיד מבקיע את שער הניצחון. זה מרגיז!"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

במשחקה האחרון של יובנטוס לפני הפגרה האלופה גברה 0:2 על אינטר, אך כריסטיאנו רונאלדו לא היה מרוצה. הפורטוגלי החמיץ הזדמנות לקבוע שיא היסטורי בסרייה א' כאשר נעצר אחרי 11 מחזורי ליגה רצופים בהם הבקיע. הפורטוגלי שכבש העונה 25 שערים בכל המסגרות, זכה לשבחים מהקפטן של הגברת הזק ג'ורג'יו קייליני ששוחח ב"לייב" עם חלוץ העבר כריסטיאן ויירי באינסטגרם.

קייליני אמר: "רונאלדו מצליח נהדר על אף שסבל מבעיה בברכיים במשך חודש וחצי. ברור שזה השפיע עליו". הבלם המשיך: "הוא שינה את הדרך בה הוא משחק בהשוואה לתקופה בה היה צעיר יותר".

מאופק בליגה וזורח בליגת האלופות: "אולי מול הקבוצות הקטנות נראה לעתים שההופעה שלו מאופקת אבל נגד הגדולות הוא פשוט מדהים. הוא מרגיש שהרגע הגדול מגיע ומפעיל את המנוע. בליגת האלופות הוא תמיד מתעלה". רונאלדו, שאשתקד כבש שלושער נגד אתלטיקו מדריד ועזר ליובה הפסד 2:0 – יקווה לעשות זאת גם נגד ליון לאחר שהגברת הזקנה נכנעה 1:0 בצרפת. הליגה עצמה צפויה להתחדש ב-13 ביוני.


קייליני ורונאלדו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

בינתיים גם בן ארצו ברנרדו סילבה חלק שבחים: "הוא בן 35, כבר יותר מ-15 שנה בטופ והוא לא מתעייף, תמיד רוצה יותר – לזכות שוב בליגת האלופות, בעוד תארים אישיים, עם הנבחרת, לכבוש עוד יותר שערים".

על האימונים איתו: "אני חושב שמה שמרגיז ומעצבן לגביו (צוחק), גם באימונים כשהתוצאה 1:1, המאמן אומר שמי שמכובש מנצח – וזה תמיד הוא. זה לא רק במשחקים. כשהמשחק תקוע ואתה לא יודע אם תנצח או לא – אתה נותן לו את הכדור והוא זה שיחליט". ארסן ונגר אמר לא מזמן כי השלטון של רונאלדו וליאו מסי הסתיים. הפורטוגלי כבר מחכה שהכדור יחזור כדי להוכיח לו עד כמה הוא טועה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי