דה ליכט: "למרות שהמציאו עלי כמה דברים, אני מאושר ביובה"

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הבלם ההולנדי הכחיש את הדיווחים שאינו מרוצה בקבוצה: "בהתחלה היה לי קשה, אבל השחקנים כיום הם חלק מהמשפחה שלי". וגם: מי השחקנים הכי טכניים ומה דעתו על מאורציו סארי?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית תחזור לפעילות ב-20 ביוני וביובנטוס מקווים לשמור על תואר האליפות שנה תשיעית ברציפות. מי שרוצה לסיים את העונה בטעם טוב יותר הוא הבלם מתייס דה ליכט שהציג בפתיחת העונה יכולת די מאכזבת במדי הגברת הזקנה, אך היום (שבת) הוא שוב דאג להבהיר בראיון כי הוא שמח מאוד בקבוצה.

"בהתחלה לא הייתי מאושר כאן", סיפר דה ליכט ל'טוטוספורט'. "אחד המועדונים הגדולים בעולם רכשו אותי ובהשוואה לחיים באייאקס הכל היה שונה. נניח הדבר הראשון שהבחנתי היה גודלו הבינלאומי של המועדון. אבל אז הכרתי את החברים החדשים, שמורכבת מקבוצת אנשים יוצאת דופן. כולם היו ממש נחמדים מהתחלה ומיד גרמו לי להרגיש שאני חלק ממשפחה. אני שמח מאוד כאן, למרות שבמהלך הפגרה המציאו עלי כמה דברים".

לאחר מכן התבקש לספר מי השחקנים שהכי הרשימו אותו בקבוצה: "אם להיות כן, הרמה של הקבוצה מאוד גבוהה. ברור שיש את כריסטיאנו רונאלדו, אבל לא אדבר עליו כי כבר כולם יודעים מה הוא יודע לעשות. לכן אתן שמות של שניים אחרים: הראשון הוא פאולו דיבאלה, שיש לו טכניקה פשוט מדהימה. השני יכול להישמע כבחירה מוזרה עבור רבים, אבל רודריגו בנטנקור הוא שחקן מדהים ולדעתי הוא יגיע רחוק.

לבסוף שיבח דה ליכט את מאמנו מאוריציו סארי: "הוא טקטיקן אמיתי ומאוד קשוב לצד הזה של המשחק ויש לו רעיונות טובים מאוד. הוא רוצה שנתחיל את ההתקפות מאוד ונשחק כדורגל טכני, פחות או יותר מה שהורגלתי לעשות באייאקס. בעיקרון אני יכול לומר שסארי מאמן מאוד הולנדי, גם אן רוחו האיטלקית נשארת איתנה. אפשר לומר שהוא התשובה איטלקית ל'טוטאל פוטבול'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי