שישי בספורט2: הכדורגל האיטלקי חוזר בקרב ענק – יובה נגד מילאן

כריסטיאנו רונאלדו, סימון קיאר
כריסטיאנו רונאלדו, סימון קיאר | Marco Luzzani/Getty Images

שתי הענקיות ייפגשו במסגרת גומלין חצי גמר הגביע (21:50), סארי חושש מפציעות. דיבאלה ורונאלדו יפתחו, דיווח: רומא דחתה את הצעת הגברת הזקנה על זאניולו

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

תאמינו או לא, גם הכדורגל האיטלקי חוזר גם הוא. אחת המדינות שספגו את הפגיעות הכי קשות מנגיף הקורונה תשוב מחר (שישי) אל כר הדשא עם משחק סופר מסקרן: יובנטוס תארח את מילאן (21:50, שידור ישיר בספורט2) במסגרת משחק הגומלין של חצי גמר הגביע, זאת אחרי ה-1:1 במשחק הראשון שנערך לפני כארבעה חודשים. ביום שבת תיפגשנה אינטר ונאפולי, אחרי שהאחרונה ניצחה 0:1 במשחק הראשון.

מעניין יהיה לראות באיזה כושר ישובו שחקני שתי הקבוצות, אבל מאמן הגברת הזקנה, מאוריציו סארי, מודאג מהנושא: "יש סיכוי גבוה מאוד ששחקנים ייפצעו. הגדלנו את העומס באימונים, אבל העומסים עדיין קטנים יותר מאיך שאנחנו מתאמנים בטרום עונה. הגורם הלא ידוע יהיה מה שיקרה בתחילת העונה הבאה, כיוון שלא נוכל לבצע הכנות יותר מדי רציניות".

"מילאן תמיד עושה לנו בעיות", התייחס סארי להתמודדות עצמה והוסיף: "יהיה משחק פתוח, שום דבר לא בטוח. דבר טוב שאפשרו לנו לסיים את העונה, זה דבר חשוב. זה לא נעים לשחק מול אצטדיון ריק, אבל כוח של קבוצה טמון בלדעת איך להתמודד עם תנאים לא אופטימליים".


סארי. חושש מהפציעות (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

ומה בגזרה המקצועית? סארי ייחסר את גונסאלו היגוואין, בעוד זלאטן איברהימוביץ' ייעדר מנגד. על פי הדיווחים, פאולו דיבאלה ודוגלאס קוסטה ישחקו לצדו של כריסטיאנו רונאלדו בהתקפת הביאנקורי, בעוד אצל הרוסונרי סטפנו פיולי מתכנן מערך של קישור מעובה שיכלול את פרנק קסייה, איסמעל בנאסר, ג'אקומו בונאבנטורה, לוקאס פאקטה והקאן צ'לאנולו.

במילאן הרוחות סוערות לאחר העימות של זלאטן עם מנכ"ל המועדון, איבן גאזידיס. על פי הדיווחים, שחקני הקבוצה מאוד לא אהבו את ההתפרצות של החלוץ השבדי והבלאגן בתוך חדר ההלבשה חוגג. בתוך כל זה הם ינסו לשכוח את כל הצרות ואי הוודאות על כר הדשא ולהפתיע את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו.

אגב, בחזרה ליובנטוס, אתר "Tuttosport" האיטלקי מדווח כי רומא דחתה את הצעת הגברת הזקנה על הכוכב הצעיר שלה, ניקולו זאניולו. הביאנקורי העמידו לרשות הג'אלורוסי לבחירה שחקן שיגיע בטרייד בדמותם של פדריקו ברנרדסקי, דניאלה רוגאני, כריסטיאן רומרו ורולאנדו מנדרגורה, אך הקבוצה מהבירה מעוניינת לקבל כסף עבור הקשר ההתקפי ודורשת 60 מיליון יורו.


זאניולו. בדרך למעבר גדול? (Gabriele Maltinti/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי