שבת בספורט4: נאפולי תארח את אינטר בגומלין חצי הגמר

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Emilio Andreoli/Getty Images

הכדורגל האיטלקי חוזר, הנראזורי ינסו למחוק 1:0 מהמפגש הראשון במילאנו. גאטוזו יעמוד על הקווים, אולם עדיין לא ברור אם לרשותו יעמוד מרטנס שנמצא בספק. ביירין וטונאלי יצטרפו לסגל של קונטה?

קבוצות: אינטר נאפולי
(גודל טקסט)

איטליה הייתה המדינה הראשונה באירופה שסבלה ממאות נפטרים יום אחרי יום במשך שבועות ארוכים. כזכור, באיטליה אף חושדים שהנגיף התפרץ במהלך משחק ליגת האלופות בין אטאלנטה לוולנסיה וגרם להדבקתם של אלפי תושבי ברגאמו והסביבה, מה שהוביל לכך שמחוז לומברדיה נדבק כמעט כולו. אחרי שבועות ארוכים של סגר מוחלט ומעל 34,000 קורבנות מתוך מאות אלפי חולים מאומתים, הערב (שישי) יעלה לתושבי "ארץ המגף" חיוך גדול על השתפיים לאור העובדה שהכדורגל חוזר.

הליגה האיטלקית תשוב רק בשבוע הבא, אבל הערב עונת 2019/20 תצא לדרך מחודשת עם חצי גמר הגביע האיטלקי, כאשר יובנטוס תארח את מילאן אחרי 1:1 במשחק הראשון – שעוד נערך עם קהל לפני כמעט ארבעה חודשים (החל מ-21:50, ישיר בספורט2). חצי הגמר השני ייערך מחר, כאשר נאפולי תנסה לשמור על ה-0:1 שהשיגה במילאנו נגד אינטר ולהעפיל לגמר (21:50, ישיר בספורט4).

על הקווים של נאפולי יעמוד מחר ג'נארו גאטוזו, עשרה ימים אחרי שאחותו נכנעה בתום מאבק ממושך למחלה קשה והלכה לעלומה בגיל 37. המאמן חזר לאימונים לקראת חצי גמר הגביע וביום שני האחרון אף נערכה ארוחת ערב חגיגית בהשתתפות כל אנשי המועדון, במהלכה השחקנים ניסו לעודד את המאמן, הביעו את תמיכתם וסיפרו כי בכוונתם לעשות כל שביכולתם כדי להעניק לו את העלייה לגמר הגביע.


גאטוזו (TIZIANA FABI/AFP via Getty Images)

במקביל, גאטוזו מודאג מפציעתו של הכוכב דריס מרטנס. הערב ינסה מרטנס להתאמן יחד עם חבריו וכך או אחרת צפויה להתקבל החלטה אם לשלבו במשחק רק בשעות שלפני המפגש. בימים האחרונים ערך מרטנס אימונים קלים בלבד כדי לא להעמיס עליו, בעיה בפני עצמה לאור העובדה שכמו יתר חבריו הוא לא שיחק קרוב כשלושה חודשים. עם זאת, הבהירו בנאפולי שגם אם החלוץ ייעדר, הוא יהיה כשיר לפתיחת הליגה ושלקבוצה יש בתור גיבוי את החלוץ הפולני ארקדיוש מיליק שיפתח בהרכב במידת הצורך.

מיליק מסיים את חוזהו בקיץ 2021 ומכיוון שסירב להאריך את חוזהו לאחרונה, שתי הצעות שונות שקיבל נדחו על ידו על פי הפרסומים, הוא צפוי לעמוד למכירה. למרות זאת, במועדון מבינים שהמשחקים הבאים, האחרונים של מיליק בקבוצה אם לא יהיה שינוי דרסטי, הם הזדמנות עבורו להוכיח את יכולתו ולהשיג חוזה משופר ביעד הבא, כך שאין בכוונתם לספסל אותו כל עוד מרטנס לא כשיר.

מנגד, באינטר מזה שבועות ארוכים עוסקים בעיקר בהכנות לעונה הבאה ובחלון ההעברות ופחות בהווה. גם הבוקר, יממה לקראת חזרת הכדורגל עבור הנראזורי, אינטר מככבת בכותרות בתור מי שעשויה לנסות לצרף את המגן הספרדי של ארסנל הקטור ביירין בן ה-25, שלא ממהר לחתום על הארכת חוזה בשורות התותחנים. קונטה התעניין בצירוף ביירין עוד כשהיה בצ'לסי וב-ESPN דווח כי אינטר תשקול להציע כ-30 מיליון יורו עבור רכישתו. בנוסף, נטען כי אינטר גם במו"מ מתקדם עם ברשיה על רכישת הקשר סנדרו טונאלי בן ה-20, שחקן נבחרת איטליה הצעירה שאמור לחתום לחמש השנים הבאות.

בצד המקצועי לקראת המשחק, אינטר תחסר את דייגו גודין הפצוע, אולם כריסטיאן אריקסן, שהודה כי ישן במתחם האימונים בתחילת העוצר באיטליה מכיוון שבאותם ימים עדיין לא הצליח למצוא דירה להשכיר, צפוי לפתוח בהרכב ולהוות חלק משמעותי בחוליית הקישור אחרי פתיחה מאוד מהוססת בשבועות הראשונים שלו בקבוצה, עד אשר פרצה המגפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי