אינטר עדיין סוערת מההדחה מהגביע, לאוטרו עשוי לרדת לספסל

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

באיטליה נכתב באריכות על הפנים הנפולות של הצוות המקצועי. קונטה אמר להנהלה: "אתה לא בונה צוות מנצח בין לילה, תשע שנים לא זכינו בתואר" ודרש חיזוק. אלכסיס עשוי להחליף את החלוץ שמציג סטטיסטיקה מדאיגה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

באינטר עדיין מלקקים את הפצעים מההדחה בחצי גמר הגביע. הנראזורי שלא זכו בתואר כבר תשע שנים, כל כך רצו לפגוש את יובנטוס בגמר, לנצח אותה ולהתחיל את עידן ההצלחות אחרי עשור קשה. בתקשורת האיטלקית נכתב באריכות על הטיסה העצובה הביתה מנאפולי. "הגביע האיטלקי נחשב ליעד גדול, הפרצופים של אנטוניו קונטה ואנשי המועדון היו בריצפה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". עוד נכתב כי המאמן העביר מסר להנהלה: "אתה לא בונה צוות מנצח בין לילה. עברו תשע שנים מאז הפעם האחרונה". המאמן דרש לבצע רכש בקיץ – שחקנים "מנצחים", גיל ממוצע גבוה יותר.

 
 
מי שספג את מרבית האש היה לאוטרו מרטינס. החלוץ סיים את המשחק עם בעיטה אחת לשער והיה נראה לא מחובר כלל לפרטנר שלו בחוד, רומלו לוקאקו, בניגוד מוחלט לרוב העונה. בתקשורת נכתב נגדו כי הוא כבר עם הראש בברצלונה. ב-26 המשחקים הראשונים שלו העונה הוא כבש 16 שערים, ומאז – נאדה. עוד הזכירו את האדום השטותי שספג. לאחר המשחק נגד קליארי, לאוטרו צנח בכל החזיתות, איומים על השער, יצירת מצבים, דריבלים מוצלחים, הוא לא מעורב. "האם אופרת הסבון עם ברצלונה יכולה להצדיק משחק כזה?", נכתב.
 
 
זה לא רק זה. לפי הדיווחים, לאוטרו צפוי לרדת לספסל במשחק חידוש הליגה האיטלקית נגד סמפדוריה ביום ראשון, ויוחלף באלכסיס סאנצ'ס שהרשים ב-20 הדקות נגד נאפולי. כמובן שבפני אינטר עומד עומס משחקים גדול אך המטרה היא להעיר את החלוץ ולהוכיח לו שמקומו בהרכב ממש לא מובטח.
 

גם ב"קוריירה דלה ספורט" נכתבו דברים ברוח דומה. "ללאוטרו יש בעיה, הוא כבר לא מסוגל להבקיע. היה קשה לזהות שזה הוא ביום שבת. אינטר זקוקה לו לספרינט האחרון של הסקודטו והליגה האירופית, אולם המשא ומתו עם ברצלונה וגל השמועות בטח לא עוזרים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי