סארי טעון לקראת גמר הגביע: "מתעצבן כשאומרים שלא זכיתי בשום תואר"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי. ההגנה חורקת | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

מאמן יובנטוס מתכונן לקרב הענק מול נאפולי (רביעי, שידור ישיר בספורט4): "עליתי ליגה שמונה פעמים, זה לא דבר קל". דיבאלה ישחק לצד רונאלדו, בופון יפתח בשער

(גודל טקסט)

עיני כל אירופה יהיו נשואות מחר (רביעי) לקרב הגדול בגמר הגביע האיטלקי, כשיובנטוס תתמודד מול נאפולי בקרב על התואר (21:50, שידור ישיר בספורט4). הגברת הזקנה, אשר מחזיקה בשיא הזכיות בגביע, תחפש זכייה 14 בתולדותיה במפעל, בעוד הנאפוליטנים ינסו לשים את ידם על התואר בפעם השישית בהיסטוריית המועדון.

אמנם המשחק יתקיים ללא קהל, מן הסתם, אך אולי נאפולי תהנה מכך שהוא יתקיים באצטדיונה הביתי – הסאן פאולו. המשחקים בין השתיים העונה בליגה היו מאוד צמודים, כאשר בראשון יובה ניצחה 3:4 ובשני נכנעה 1:2 לתכולים, שהם אחת מתוך שלוש קבוצות בלבד שהצליחו לגבור על הביאנקורי העונה בליגה.

על פי הדיווחים באיטליה, מאוריציו סארי די סגור לגבי ההרכב של יובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו יעלה כמובן בחוד ההתקפה לצדו של פאולו דיבאלה, רודריגו בנטנקור יפתח בקישור ואלכס סנדרו, מתייס דה ליכט ולאונרדו בונוצ'י ישחקו בהגנה. ג'אנלואיג'י בופון בן ה-42 יפתח בין הקורות ויחפש זכייה חמישית בקריירה במפעל.


רונאלדו ודיבאלה (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

המאמן יחסר את ארון ראמזי וגונסאלו היגוואין הפצועים, כאשר ג'ורג'יו קייליני נמצא בספק להתמודדות. מנגד, גם ג'נארו גאטוסו עשוי לשחק ללא בלם מוביל כשקוסטאס מנולאס היווני לא כשיר במאת האחוזים. 

עבור סארי, מאמן יובנטוס, זה עשוי להיות התואר הראשון שלו באיטליה. "אני קצת מתעצבן כשאני שומע שאומרים שלא זכיתי בשום דבר באיטליה, כי עליתי שמונה פעם פעמים ליגה. זה אולי דבר קטן בהשוואה לזכייה בליגת האלופות או באליפות, אבל זה לא קל".

"כשיש תואר גדול על הפרק זה תמיד תמריץ גדול וברור שכולם רוצים לסיים עם הנפת גביע", המשיך מאמן הגברת הזקנה. "אני מתמקד בקבוצה שלי ולא מתעניין בנאפולי. אני שמח שאנחנו בגמר וזכייה תיתן לנו פוש בקרב על הסקודטו וליגת האלופות".


גאטוסו, מאמן נאפולי (Emilio Andreoli/Getty Images)

נאפולי, מצדה, מקווה להפתיע. הפרטינופיי פתחו את העונה בצורה זוועתית עם המון בעיות מחוץ לכר הדשא, שהשפיעו בסופו של דבר גם על הנעשה במגרש עצמו. הקבוצה החלה להתאזן ולהשיג תוצאות טובות כחודש וחצי לפני היציאה ל"פגרת הקורונה" וטיפסה עד למקום השישי בטבלה, אך היא רחוקה תשע נקודות מאטאלנטה הרביעית (לה משחק חסר) ואין ספק שהיא תתקשה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות.

לכן, הנחמה היחידה לעונה שכזו יכולה להיות זכייה בגביע. ג'נארו גאטוסו צפוי לפתוח עם דייגו דמה ופביאן רואיס במרכז השדה, כאשר בהתקפה ישחקו חוסה קאייחון, לורנצו אינסינייה ודריס מרטנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי