בפעם השישית בתולדותיה: נאפולי זכתה בגביע האיטלקי. צפו בתקציר

נאפולי מניפה את הגביע האיטלקי
נאפולי מניפה את הגביע האיטלקי | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

הקבוצה מדרום איטליה גברה על יובנטוס 2:4 בפנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות. משחק חלש מאוד לרונאלדו, בופון הציל את הביאנקונרי מספיגה בסיום הזמן החוקי

(גודל טקסט)

איזה ערב נפלא לנאפולי. הקבוצה מדרום איטליה זכתה הלילה (רביעי) בגביע האיטלקי בפעם השישית בתולדותיה אחרי שגברה 2:4 על יובנטוס בפנדלים, שהגיעו לאחר 0:0 בתום 90 דקות. זה ללא ספק סיום מתוק לעונה מבחינת הקבוצה של ג'נארו גאטוסו, שרשמה עונה מאכזבת מאוד בליגה והצליחה להפתיע את הגברת הזקנה הערב.

אבל "הגברת הזקנה" נראתה יותר כמו "הגברת העייפה". יובה נראתה לא טוב והמשחק עצמו, שנערך באולימפיקו, היה חלש למדי. נאפולי הייתה יותר מסוכנת, אבל גם היא לא הייתה חדה וניכר שהקבוצות לא חזרו בצורה מספיק טובה מ"פגרת הקורונה" – ראינו את זה גם בחצאי הגמר וגם הערב.

עם איך שהקבוצה של מאוריציו סארי נראתה הערב, היא בהחלט צריכה להיות מודאגת לקראת המשך העונה – שכן היא נמצאת במאבק אליפות קשוח מול לאציו, והיא עדיין משחקת גם במסגרת ליגת האלופות, כאשר נותר לה להשלים את משחק גומלין שמינית הגמר מול ליון, אחרי שנכנעה 1:0 לצרפתים במשחק הראשון ביניהן. אגב, גם הערב וגם בגומלין חצי הגמר מול מילאן היא כלל לא הצליחה לכבוש.


כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

כריסטיאנו רונאלדו רשם ערב בינוני למדי, בלשון המעטה. רק יכולת מצוינת של ג'אנלואיג'י בופון הותירה את השחורים-לבנים במשחק עד לסיום 90 הדקות. רגע לפני השריקה לסיום, שתי דקות בתוך תוספת הזמן, השוער בן ה-42 סיפק הצלת ענק ומנע סיום סופר דרמטי לפני פנדלים – אך הביא את ההתמודדות למאבק בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים.

גם זה לא עזר ליובנטוס, ואפשר להגיד שהקבוצה שהייתה טובה יותר הערב ניצחה. פאולו דיבאלה החמיץ את הבעיטה הראשונה של קבוצתו, דנילו החמיץ את הכדור השני ה הגברת הזקנה ובשלב הזה כולם כבר הבינו לאן זה הולך. את הפנדל המכריע בעט ארקדיוש מיליק, שכבש והעניק את התואר המתוק לקבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי